Petal Fresh- Szampon i odżywka do włosów farbowanych Pomegranate & Acai

W nowościach lutego pokazywałam Wam ten duet. Dzisiaj bliżej zapoznam Was z marką Petal Fresh.


Szampon do włosów farbowanych Pomegranate & Acai wyciąg z granatu i jagód   

Skutecznie chroni kolor włosów farbowanych. Bogaty w przeciwutleniacze i organiczne ekstrakty z granatu i jagód, odżywia włosy i chroni przed szkodliwym działaniem wolnych rodników. Odżywia skórę głowy, hamuje wypadanie włosów. Idealny dla włosów po zabiegach keratynowych! Zachowuje neutralne pH.
Produkt wolny od szkodliwych substancji: parabenów, siarczanów (SLS, SLES), GMO, ftalanów, sztucznych barwników i substancji zapachowych. Nigdy nie testowany na zwierzętach.
Składniki kosmetyków Petal Fresh Organics pochodzą wyłącznie z ekologicznych upraw. Organiczność naszych produktów została potwierdzona przez Stellar Certification Services.

Cena: 19,99 zł/355 ml
Dostępność: Drogeria Rossmann




Odżywka do włosów farbowanych Pomegranate & Acai wyciąg z granatu i jagód   

Skutecznie chroni kolor włosów farbowanych. Bogata w przeciwutleniacze i organiczne ekstrakty z granatu i jagód, odżywia włosy i chroni przed szkodliwym działaniem wolnych rodników. Odżywia skórę głowy, zapobiega wypadaniu włosów. Zachowuje zrównoważone pH. Idealna dla włosów po zabiegach keratynowych! Produkt wolny od szkodliwych substancji:  parabenów, siarczanów (SLS, SLES), GMO, ftalanów, sztucznych barwników i substancji zapachowych. Nigdy nie testowany na zwierzętach.
Składniki kosmetyków Petal Fresh Organics pochodzą wyłącznie z ekologicznych upraw. Organiczność naszych produktów została potwierdzona przez Stellar Certification Services.

Cena: 19,99 zł/355 ml
Dostępność: Drogeria Rossmann




Obu kosmetyków używałam jednocześnie, więc tak też je Wam opiszę. Buteleczki mają identyczne. Tak samo zamykane na klik. Bardzo praktyczny sposób otwierania gdy mamy mokre ręce. Nie zdarzyło mi się pomylić odżywki z szamponem czy na odwrót. Odżywka jest koloru mlecznego, co też widać w butelce i dzięki temu można z łatwością rozróżnić oba kosmetyki. Szampon ma bardzo przyjemny, owocowy zapach. Pieni się średnio, ja go nie żałuję na włosy. Używam go już jakiś miesiąc, średnio 3 razy w tygodniu i zużyłam jakieś pół butelki, więc wydajność na plus. Konsystencja szamponu jest dość gęsta. Zmywa z włosów wszelkie mieszanki olei. Zawsze po umyciu włosów szamponem nakładam odrobinę odżywki na włosy. Wcześniej wcierałam ją w całe włosy, ale szybko zauważyłam że je obciąża i szybciej stają się nieświeże. Teraz wmasowuje ją jedynie od połowy długości włosów. Czekam chwilę i spłukuje. Bardzo ułatwia rozczesywanie. Odżywka pachnie podobnie jak szampon, jednak zapach nie utrzymuje się po umyciu włosów. A jak efekty? Bardzo miękkie, gładkie, sypkie i ujarzmione włosy. Ochrona koloru jak najbardziej na plus. Obecnie farbowałam włosy Olią od Garniera, kolor ładnie się trzyma. Jeśli chodzi o wypadanie, znacznej poprawy nie zauważyłam. Oba kosmetyki mają świetne składy. Nie podrażniają skóry głowy, nie powodują łupieżu. Ogólnie myślę, że są warte swej ceny. Dobrze, że można je łatwo dostać w Rossmannie.

Macie je już na swoich zakupowych listach? :) 

22 komentarze:

  1. Ja pierwszy raz widzę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak będą na promocji to się kiedyś pewnie skuszę, zwłaszcza na szampon, jeszcze żadnego zachwycającego mnie nie znalazłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy raz widzę te produkty i powiem szczerze, że podobają mi się

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bardzo polubiłam się z duetem odmładzającym włosy :) (Pssyt: to Olia daje taki piękny blask? Twoje włosy wyglądają bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olia swoją drogą, ale myślę, że o wiele więcej blasku dodaje im olejowanie

      Usuń
  5. aż dziwne, że jeszcze ich nie widziałam w Rossie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie w Ross stoją na samym początku, jak tylko się wchodzi. Mało kiedy zawieszam tam wzrok na dłużej :p

      Usuń
  6. Muszę na nią zerknąć jak będę w rossmanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę się rozejrzeć za nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie widziałam ich jeszcze w rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam je już u siebie i chyba spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz słyszę, ale koniecznie muszę polecić Mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ostatnio pełno tych kosmetyków w blogosferze:)

    OdpowiedzUsuń
  12. byłam pewna że będą dużo droższe...

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląd mają świetny! przyciągnęły moje oko więc mam nadzieję, że ta firma nie wypuściła tylko serii do włosów farbowanych bo chętnie bym je przetestowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nawet nie próbuję niczego innego, tylko szampon babydream potrafi postawić moje włosy "na nogi" :)

    OdpowiedzUsuń
  15. great blog, very inspiring
    lets follow each other! just let me know and I will follow back :)

    - www.angelaah91.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  16. ale kuszą mnie te kosmetyki, ale najpierw muszę wykończyć zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja ich też w Ross nie widziałam, ale wyglądają interesująco.
    Są jeszcze inne wersje? bo ja włosów nie farbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi też te kosmetyki nie zwykle przypadły do gustu. Uwielbiam organiczne produkty i tutaj się nie zawiodłam: rewelacyjny skład, super miękkie, lśniące włosy. Ja używałam akurat nawilżającego z aloesem i polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger