Dabur Naturalna Woda różana

Dzisiaj kilka słów o tak cenionej i znanej wodzie różanej. Ja swoją kupiłam w małym sklepiku w Chełmie, ale znajdziecie ją bez problemu także w swoim mieście.

Dabur Naturalna Woda różana

Woda różana marki Dabur uzyskiwana jest ze świeżych płatków różanych. Ma piękny naturalny zapach.  Róża ceniona jest ze swych pielęgnacyjnych właściwości: tonizuje, nawilża, odświeża i przywraca skórze blask. Doskonała do cery wrażliwej, ponieważ prosta w swym składzie nie podrażnia, regeneruje cerę ze skłonnością do pękających naczynek. Stanowi również dobre uzupełnienie pielęgnacji cery dojrzałej: uelastycznia, wygładza i mocno nawilża. Róża ma właściwości odmładzające znane od starożytności. Woda różana stosowana codziennie będzie nawilżać cerę, zamykać pory skóry. Będzie doskonała do cery zmęczonej, zszarzałej, doda jej blasku i promienności. Zastosowanie: Oprócz stosowania wody różanej jako toniku może stanowić ona uzupełnienie do sypkich maseczek do domowej pielęgnacji. Zamiast wody do maseczki, sproszkowanych ziół, roślin lub kwiatów warto użyć wody różanej. Wzmocni ona działanie składników maseczki, a efekty będą wielce zadowalające. Woda różana to może być również składnik produktów do pielęgnacji włosów: płukanek i maseczek wzmacniających włosy. Stana się one miękkie, aksamitnie gładkie i lśniące. Szerokie zastosowanie wody różanej sprawia, że jest ona wyjątkowo wartościowym kosmetykiem.

INCI Aqua, Propylene glycol, Potassium sorbate, Rose extract, Citric acid, Citronellol, Geraniol

Cena: ok 8-9 zł
Dostępność: Sklep producenta







Zanim ją kupiłam, wiele czytałam dobrych opinii. Więc skuszona zaletami, postanowiłam wypróbować. Szklaną buteleczkę wody różanej kupiłam za ok 9 zł. Butelka wykonana solidnie. Wiem, że nie którzy przelewają wodę do butelek z atomizerem. Bardzo fajny sposób na orzeźwiającą mgiełkę do twarzy. Ja jednak swoją wylewam na wacik i stosuję jako tonik do przemywania twarzy wieczorem po demakijażu oraz rano po przebudzeniu. Ogólnie za różanymi zapachami nie przepadałam, kojarzyły mi się trochę babciowato :) Ale ta woda pachnie jak uwielbiane przeze mnie różane nadzienie do pączków. Woda różana sprawdza się u mnie bardzo dobrze. Świetnie tonizuje skórę, nie wysusza jej, jest wręcz miękka i nawilżona. Wyraźnie odżywiona., promieniej. Z tym zwężaniem porów to nie przesadzajmy, nie zauważyłam znacznej różnicy.  Nie spowodowała u mnie niepożądanych efektów. Jestem bardzo zadowolona, że zdecydowałam się pójść o kro dalej w swojej pielęgnacji. Zastosowania na włosy jeszcze nie testowałam. Taka butelka jest bardzo wydajna. Mi służy już prawie dwa miesiące. Bardzo polecam Wam tą wodę do tonizowania skóry twarzy. A dlaczego tonizowanie jest tak ważne? 
Sama kiedyś uważałam, że to zbędny zabieg. Nic bardziej mylnego. Tonizowanie jest bardzo istotne w naszej pielęgnacji i nie należy o nim zapominać. Przywraca ono prawidłowe pH skóry po każdym użyciu środków myjących czy wody. Pamiętajcie o tym! :)

Też używacie wody różanej? Czy dopiero rozważacie jej zakup? :) 

28 komentarzy:

  1. woda różana od dawna mnie kusi i z chęcią ja przetestuje w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam jej zakup w planach już od dobrych kilku miesięcy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zużyłam już kilka flaszek i jestem jej wierna! świetnie spisuje się jako tonik i przy rozrabianiu maseczek glinkowych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do maseczek będę musiała wypróbować :)

      Usuń
    2. koniecznie! :) póki jej nie poznałam to lubiłam tylko gotowce a dzięki tej wodzie mam już w swoich zbiorach chyba wszystkie kolory glinek ;)

      Usuń
  4. właśnie niedawno ją odkryłam i używam do tonizowania twarzy i do przygotowywania maseczek, właśnie dzisiaj dodałam post u siebie m.in o wodzie różanej

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nigdy nie używałam takiej wody :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co tam woda różana - Przebiśniegi są przepiękne :) Lubie takie zdjęcia na łonie natury :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja chciałam podobna zakupic i w sklepie w składzie pisało woda i aromat róży wiec nie kupiłam

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałam ja kupic, ale w składzie ma niepotrzebne dodatki :(

    OdpowiedzUsuń
  9. zdecydowanie coś dla mnie :) uwielbiam stosować toniki - bez nich czuję się źle (jakby krem nie działał jak powinien), więc taka woda bardzo by się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tonizowanie odgrywa wielką rolę w pielęgnacji, tak jak pisałam wyżej :)

      Usuń
  10. Jestem w niej zakochana po uszy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż dziwne, ze nigdy nie miałam wody różanej...

    OdpowiedzUsuń
  12. Chcę ją wypróbować i rozważam jej zakup :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę w końcu zaopatrzyć się w wodę różaną ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oh i teraz jak przeczytałam Twoją recenzję, to mam ochotę na pączka :p a nawet na dwa :p tej wody jeszcze nie miałam, ale jak byłam dwa lata temu w bułgarii, to na co drugim stoisku można było dostać właśnie wodę różaną - w sumie nie tylko to, bo również całą masę innych różanych kosmetyków - mydełka, kremy, żele pod prysznic, płyny do kąpieli, mgiełki :) kurcze, teraz żałuję, że nie kupiłam nic różanego;p muszę poszukać u siebie takiej wody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pączka też miałam ochotę jak pisałam ten post :p

      Usuń
  15. Bardzo lubię wodę różaną, toniki mogą się przy niej schować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, żaden drogeryjny tonik nie jest tak dobry :)

      Usuń
  16. od dłuższego czasu zastanawiałam się nad wodą różaną i teraz zostałam skutecznie zachęcona do kupna ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam ją, jak tylko zużyją obecny tonik to się za nią zabieram :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Słyszałam wiele dobrego o wodzie różanej. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam wodę różną a raczej miałam, bo facet mi ją podwędził ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger