Karnawałowy manicure z Vasco Nails

Witajcie!
Trochę mnie tu nie było. Ale pochłonęły mnie całkowicie sprawy prywatne. W grudniu musiałam pożegnać swoją babcie. Ogólnie święta to był trudny czas. Teraz wpadliśmy w rytm remontów. Już wszystko zaczyna nabierać wyglądu i mam nadzieję, że pod koniec stycznia już będę mogła powiedzieć że jestem u siebie. Czekam na to z niecierpliwością. Jeszcze rok temu nie pomyślała bym nawet, że będziemy mieć własne mieszkanie. Ale też nie przyszło by mi do głowy, że pożegnamy aż trzy osoby z najbliższej rodziny. Ale trzeba żyć dalej. Dlatego motywuje się do działania i regularnego pisania. 
Dziś na blogu jeden z moich ulubionych kolorów od marki Vasco Nails. Piękny, brązowo bordowy odcień. Idealny na jesień czy zimę, w okresie świątecznym i karnawałowym. Jakiś czas temu nosiłam właśnie taką prostą stylizacje na paznokciach. Bazuje ona głównie na kolorze bordowym, ale nie zabrakło też błyszczących elementów. Uwielbiam używać foli transferowej do zdobienia. Wygląda bardzo efektownie ale i elegancko. By trochę uatrakcyjnić całość dodałam geometryczne linie z czarnego paint gelu. Jak dla mnie efekt jest na prawdę genialny! Kolor świetnie współgra z dodatkami. Wspomnę Wam jeszcze, że marka Vasco Nails to jedna z moich ulubionych. Lakiery są świetnej jakości a do tego cena jest bardzo korzystna. Często w sklepie firmowym można trafić na obniżkę - 20%. Przetestowałam już kilka kolorów i nawet te jasne, są świetnej jakości.
Dajcie znać, co myślicie o takiej stylizacji i czy używacie lakierów marki Vasco Nails




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger