Prezenty z Mikołajkowego Spotkania Blogerek w Chełmie

Witajcie! 
Tak jak obiecałam, dzisiaj na blogu pokażę Wam bliżej co przywiozłam ze spotkania w Chełmie. Jest tego sporo, więc osoby o słabych nerwach oglądają na własną odpowiedzialność! :) W tym roku byłam chyba szczególnie grzeczna, bo zebrałam całkiem pokaźną liczbę prezentów. Zajęły one cały bagażnik w aucie. Miło mieć takie wspaniałe osoby wokół siebie. Dziękuję! Dziękuję też oczywiście sponsorom spotkania i licytacji. Bez Waszego dobrego gestu spotkanie nie było by tak udane a licytacja nie mogła by się odbyć. Dosyć gadania, zapraszam do oglądania! 
So Chic! O2skin BIELENDA Luba Biolonica Farmona Luksja Sachi Face&Look Catrice Bispol Uroda Polska Ekozuzu





Prezenty od moich osobistych Mikołajek <3
Od Karoliny, Magdaleny, Marty, Mileny, Agnieszki, Gosi, Sylwii i prezent od Mikołajki :)


I tak, Karolina doskonale wiedziała czego potrzebuje. Kalendarz jest bardzo ważny dla mnie. Lubię mieć wszystko zapisane aby o niczym nie zapomnieć. Do tego trochę zapachu i peeling, którego jestem mega ciekawa, bo jeszcze nie używałam. 


Magdalena zapoznała się z moją chciejlistą. Płyta wywołała mega zaciesz na mojej twarzy. Jeszcze leży w folii. W sumie większość rzeczy schowałam i trzymam już do nowego mieszkania. Kosmetyki, słodkości i piękna karta. A dla Aleksandra śliczna piżama ze Strażakiem Samem. 


Tutaj Marta poszalała. Znalazła idealny odpowiednik perfum Black Opium. I faktycznie są bardzo podobne! Do tego kosmetyki i ozdoby. 


Milena podarowała mi trochę rozpusty pod prysznic, słodkości. A dla Olka śliczna bluza z bohaterem Aut. 


Tu już paczka od Agnieszki. Ona też zajrzała do mojej chciejlisty. Szczotka na razie czego grzecznie, ale już wiem że jest świetna. Do tego słodycze i cudny sweterek dla Olka. 


I Gosia przygotowała coś słodkiego dla Aleksandra a dla mnie coś od Eco Lab- bardzo lubię!


Tu jeszcze coś na powitanie od Marty.


I paczka dla Aleksandra od Karoliny. Milusie spodnie i piżama. Do tego świetna książka i płyta.


Te ciasteczka są od Sylwii. Po tygodniu smakują mega! 


I paczka od mojej Mikołajki! Ona też zajrzała do mojej chciejlisty. Świeca pachnie idealnie! 

Poniżej fanty z licytacji


Indigo Lublin 


Marex Chełm


O2skin


Studio Stylizacji 4U


Luksja


Rossmann


CD


Etja 


A tu już upominki, które otrzymała każda z uczestniczek spotkania


Luba Group


Sachi.pl


Uroda Polska


Biolonica


Bispol


Bielenda 


Luksja 


Ekozuzu


Farmona


Catrice


Face&Look


O2skin, So Chic!


Rossmann

I paczka od Marion od Magdy :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger