Mikołajkowe Spotkanie Blogerek w Chełmie

Witajcie!
Już Wam wspominałam, że w grudniu szykuje się spotkanie blogerek w Chełmie. To już naszą mała tradycja, że spotykamy się w okolicach Mikołajek. I w restauracji Lwów. Świetna miejscówka. Cieszę się, że mieszkając już w Chełmie będę miała tam bardzo blisko. Tym razem spotkałyśmy się 8 grudnia w gronie 14 blogerek z Lubelszczyzny. Za organizację byłam odpowiedzialna wraz z Karoliną i Martą. W większości znamy się już kilka lat, więc jest mnóstwo wspólnych tematów. Plan dnia był bardzo napięty. Jak zwykle brakowało czasu. Ciężko też ogarnąć tak żywą grupkę kobiet. Na spotkaniu zaplanowałyśmy licytację fantów od sponsorów, z której dochód przeznaczony został na konto Stowarzyszenia Chełmska Straż Ochrony Zwierząt w Chełmie. Stowarzyszenie to zajmuje się zwierzętami z interwencji i tymi bezdomnymi. To nie pierwsza nasza zbiórka dla tej organizacji. Wiemy, że ciężko im pozyskać fundusze na pomoc dla zwierzaków. Tym bardziej warto ich wspierać, robią na prawdę dobrą robotę! Z licytacji, dzięki wspaniałym uczestniczkom, udało się nazbierać 1138 zł. Licytacja nie odbyła by się bez wspaniałych firm, które pomogły nam w organizacji. Przekazały na prawdę dużo fajnych kosmetyków. Ale wszystko pokaże Wam w kolejnym wpisie. Na spotkaniu było bardzo wesoło. Oczywiście nie zabrakło Mikołajkowych prezentów. Po wcześniejszym losowaniu każda z nas przygotowała paczkę. Oczywiście nie było wiadomo do końca od kogo jest dany prezent. Wszystkie prezenty były wspaniałe. Ja osobiście dostałam to co bardzo chciałam mieć. Mikołajka spisała się na medal. Dziękuję! Zjadłyśmy smaczny obiad, popijając kawą lub piwem. Kto co woli. Ja skusiłam się jeszcze na szarlotkę z lodami. Przyszedł czas na prezenty od sponsorów. Firmy obdarowały nas świetnymi kosmetykami. Wiele z nich na pewno sama przetestuję, kilka rzeczy poleciało już do mamy. Jak wspominałam prezenty będą w osobnym poście. Spotkanie dobiegło końca bardzo szybko. Niestety, tak to bywa w miłym towarzystwie. Na pewno spotkamy się już w nowym roku. 
A oto grono 14 wspaniałych Mikołajek <3
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger