Węglowy żel micelarny do mycia twarzy z węglem w mikrokapsułkach- BeBeauty

Witajcie! 
Jakiś czas temu podczas codziennych zakupów w Biedronce trafiłam na interesujący produkt. Bez wahania wzięłam i używam już kilka tygodni. Dzisiaj napisze Wam o nim więcej! 

Dokładnie oczyszcza skórę twarzy z zanieczyszczeń skutecznie usuwając resztki makijażu. Mikrogranulki z węglem uwalniają się stopniowo podczas rozprowadzania produktu. Żel pozostawia cerę odświeżoną, nawilżoną i pełną blasku.

Cena: ok 10 zł/ 150 ml
Dostępność: Biedronka 





Kosmetyki zawierające w składzie węgiel aktywny są co raz bardziej popularne i jest ich co raz więcej. Co raz to inna marka wypuszcza linie kosmetyków właśnie z tym składnikiem. Sama używałam już kilku produktów różnych marek. Sprawdzały się u mnie dobrze, więc bez większego wahania wzięłam kolejny. Tym bardziej, że to żel micelarny a takie bardzo lubię. Ten żel micelarny od BeBeauty to nowość w ofercie. Produkt ma pojemność 150 ml i dobra wydajność. Ja używam już jakieś 3 tygodnie, głównie wieczorem podczas demakijażu. Tubka jest plastikowa, zamknięcie na typowy klik. Nie sprawia problemów w codziennym użytkowaniu. Sam żel ma dość gęsta konsystencję. Zawiera mikrogranulki, którymi świetnie wykonuje się masaż twarzy i pobudza naczynia w skórze. Żel na prawdę dobrze oczyszcza skórę, nie powoduje przesuszania. Nie wystąpiło u mnie uczulenie. Żel świetnie się sprawdza w codziennej pielęgnacji. Cena i dostępność jak najbardziej na plus. Jeśli spotkacie się z tym produktem to śmiało bierzcie.

Ktoś z Was już używał? Dajcie znać! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger