Manicure w fioletach- Flexy od Silcare

Witajcie! 
Po prawie trzech tygodniach odpoczynku od robienia paznokci już do tego wróciłam. Trzeba było odstawić na jakiś czas ten temat. Ale wracam do niego z przyjemnością. Stąd też mój dzisiejszy wpis.
Manicure powstał dzięki połączeniu dwóch pięknych fioletów. Oba marki Silcare z serii Flexy. Lakiery te skradły moje serce! Choć pędzelki mają beznadziejne to samymi lakierami maluję się idealnie. Mają odpowiednią konsystencje i doskonałe krycie. Do tego ta cena, która jest bardzo korzystna. U mnie trzymają się też całkiem dobrze. Mam też bazę keratynową z tej serii. 
Manicure w wykonaniu jest banalnie prosty a efektowny. Każdy sobie z nim poradzi. Zdecydowałam się na fiolety ze względu na wszechobecną jesień. Myślę, że to połączenie idealnie wpisuje się w klimat. Jest jeszcze dużo kolorów z serii Flexy, na które mam chęć. Mam nadzieję, że stopniowo uda mi się powiększać moją i tak już sporą kolekcje. 







Jestem bardzo ciekawa czy znacie lakiery marki Silcare z serii Flexy. I oczywiście jakie kolory na paznokciach królują u Was jesienią? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger