Case Unicorne- Aliexpress

Witajcie! 
Moje zamiłowanie do oryginalnych i słodkich casów nadal trwa. Niektórzy z Was na pewnie pamiętają mojego poprzedniego jednorożca. Teraz odkąd zmieniłam model telefonu, bo marce Huawei jestem na razie wierna, potrzebowałam nowego etui. Miałam już silikonowe zwykłe, ale szkło hartowane szybko mi się tłukło. Skorzystałam więc z niezliczonych zasobów Aliexpress i wyszukałam coś nowego. Dosłownie wczoraj przyszło nowe etui. Na pewno nie będziecie zaskoczeni tym, że jest to kolejny jednorożec. To takie słodkie stworki. Etui na smartfon z Aliexpress kosztowało 13,36 zł. Jest zabudowane przez co chroni rogi szybki przed uderzeniem. Mam nadzieję, że kolejne szkło hartowane pożyje dłużej niż kilka dni. Case jest idealnie dopasowany do modelu smartfona. Wszystkie otwory odpowiednio wycięte. Silikon jest miękki ale nie zsuwa się. To już mój drugi tego typu case i jestem bardzo zadowolona! Wiem, że nawet przy długim i intensywnym korzystaniu nic się z nim nie stanie. W dodatku kosztuje prawie połowę taniej niż na naszym Allegro. A przecież to ten sam produkt. Tylko czekać trzeba krócej. 






Dajcie znać czy korzystacie z Aliexpress? Co ciekawego kupujecie? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger