Luminata- Avon

Witajcie! 
Od jakiegoś już czasu jestem konsultantką Avon. Chcą nie chcąc czasami skuszę się na jakąś nowość. Perfumy miałam już wielokrotnie. Teraz w moje ręce trafiła nowość reklamowana przez Panią Rozenek-Majdan. Luminata- znacie? 

Inspiruj i przyciągaj spojrzenia - olśniewaj swoim blaskiem, kiedy tylko chcesz.
Ten wyjątkowy zapach skomponował Maurice Roucel – gwiazda w świecie perfumiarstwa i  autor światowych bestsellerów.
Kategoria: kwiatowo-zielono-drzewna
Główne nuty zapachowe: gruszka, biała peonia kryształowa, wanilia z Madagaskaru
Dla kogo?  Luminata to zmysłowa kompozycja dla promiennej, radosnej kobiety. Podkreśli Twój wewnętrzny blask i doda Ci pewności siebie. Znakomicie sprawdzi się na co dzień i mile zaskoczy Cię swoją trwałością. Jak pachnie?  Zapach otwiera się świeżym, soczystym aromatem gruszki, by za chwilę otulić Twoje zmysły upojną wonią białej peonii. Całość podkreśla nuta wanilii i zmysłowe nuty drzewne.
Nuty głowy: gruszka, zielone liście, malina
Nuty serca: magnolia, biała peonia kryształowa, irys
Nuty bazy: wanilia z Madagaskaru, białe nuty drzewne, piżmo

Cena: 69,99 zł/ 50 ml
Dostępność: Avon 





Kupując perfumy kieruje się głównie zapachem, ale poniekąd też buteleczką. Niby mało ważny element, ale jednak sprawia wiele radości dla oka. Tutaj buteleczką jest bardzo elegancka i minimalistyczna. Jednak prezentuje się świetnie. Co do zapachu, łączy w sobie aromaty owoców i kwiatów z dodatkiem mojej ulubionej wanilii. Bardzo lubię słodkie i mocne zapachy. Lubię też czuć je na sobie długo. Tutaj z trwałością jest kiepsko. Perfumy, przy najmniej dla mnie, nie utrzymują się długo. Przetestowałam już kilka rodzai perfum z Avon i problem jest ten sam- słaba trwałość produktu. Jednak sama zapach w całości mi odpowiada. Przyjemnie się używa tych perfum. Według mnie też cena jest nie co wygórowana. Za swoje ulubione perfumy płacę ok 100 zł a utrzymują się cały dzień. Wiadomo, konsultantki mają je taniej. Czy kupię ponownie? Raczej nie. Pomimo że zapach jest świetny.

Dajcie znać, czy używacie perfum z Avon? Jeśli tak to jakich. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger