Makijaż idealny- tylko gąbeczką Intervion

Witajcie!
Na przełomie kilku lat sposób nakładania podkładu zmieniał się u mnie wielokrotnie. Szukałam idealnego rozwiązania. Testowałam pędzle, używałam palców, ale to właśnie z gąbeczkami polubiłam się najbardziej. Najczęściej podkład aplikuję za pomocą gąbeczki. Moje najnowsze odkrycie to produkt od marki InterVion. W sumie odkrycie nie tak do końca moje, bo nowinki makijażowe zawsze podrzuca mi niezawodna Marta

Gąbka do makijażu 3D

Równomiernie rozprowadza podkład.  Nadaje skórze gładkie i aksamitne wykończenie bez smug i nierówności.  Poręczny kształt pozwala dotrzeć nawet do trudno dostępnych miejsc.

Cena: ok. 9 zł
Dostępność: Drogerie internetowe- np. Kosmyk







Gąbeczkę dorwałam stacjonarnie w pewnym małym sklepiku w Chełmie. Kosztowała mnie niecałe 10 zł. Produkt zapakowany jest w plastikowe pudełeczko, które zapobiega wszelkim zgnieceniom i odkształceniom. Kolor gąbeczki to wściekle intensywny róż. Gadżety w takim kolorze są mi bardzo bliskie, więc tym bardziej bez zastanowienia sięgnęłam po nią. Po dokładnym namoczeniu i wyciśnięciu gąbeczka pęcznieje i staje się bardzo mięciutka. Nie wchłania zbyt dużo podkładu, bardzo dobrze się nią pracuje. Dzięki temu, że z jednej strony jest ścięta, można nią precyzyjnie nałożyć podkład nawet w okolicach oczu czy nosa. Bardzo lubię efekt jaki dają gąbeczki. Podkład dzięki niej lepiej trzyma się skóry i dobrze się z nią stapia. Nie robi smug. Efekt jest bardzo naturalny. Dzięki gąbeczce lepiej można kontrolować stopień krycia podkładów. Osobiście jestem wielką fanką tego sposobu nakładania podkładu i raczej nie zmieni się nic w tej kwestii. Warto pamiętać, by dbać odpowiednio o taką gąbeczkę, aby mogła nam służyć na prawdę długo. O tym czym myję tego typu gadżety do makijażu pisałam w tym poście
Polecam! Jest to jedna z tańszych ale godnych wypróbowania gąbeczek.

A Wy czym nakładacie podkład? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger