Normalizujący tonik do twarzy- Vianek

Witajcie!
Na różnych blogach naczytałam się wiele o nowej marce kosmetyków- Vianek. Recenzje były głównie pozytywne. Więc gdy zobaczyłam produkty tej marki w Naturze, nie mogłam przejść obojętnie. Na pierwszy ogień zdecydowałam się przetestować tonik z zielonej serii normalizującej. Jak się sprawdził?

Tonik normalizujący

Łagodny tonik  o niskim ph (3.0) przeznaczony do codziennej pielęgnacji cery przetłuszczającej się i problematycznej. Ekstrakt ze skrzypu polnego, bogaty w krzemionkę, normalizuje wydzielanie sebum oraz przyspiesza regenerację zmian skórnych, natomiast ekstrakt z aloesu nawilża i łagodzi. Kwas AHA jabłkowy ogranicza powstawanie zaskórników i zmniejsza nadmierne rogowacenie. Dodatek olejku miętowego przyjemnie odświeża skórę i przywraca jej równowagę.

Skład: Aqua, Propanediol, Equisetum Arvense Leaf Extract, Cocamidopropyl Betaine, Decyl Glucoside, Panthenol, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Malic Acid, Mentha Piperita Oil, Benzyl Alcohol, Parfum, Dehydroacetic Acid, Geraniol, Limonene, Linalool, Citral.


Cena: 17,99 zł/ 150 ml

Dostępność: min. Drogeria Natura, Sklep Online Vianek





Malutka, plastikowa buteleczka, zamykana na klik jest bardzo praktyczna i zajmuje mało miejsca. Na opakowaniu znajdziemy wszelkie informacje dotyczące produktu. Grafika jest przeurocza- wszystko zachowane w nieco folklorystycznej stylistyce. Myślałam, że tak mała buteleczka nie wystarczy mi na zbyt długo, ale wręcz przeciwnie. Toniku używam od miesiąca i jest trochę zostało. Zapach jest bardzo charakterystyczny, czuć wyraźnie miętę, którą osobiście uwielbiam. Konsystencja płynna, przezroczysta. Toniku używam głównie wieczorem, po demakijażu ale czasami też rano. Co zaobserwowałam? Tonik całkiem dobrze działa na moją skórę. Koi, łagodzi wszelkie zmiany (a niestety obecnie jest ich sporo). Dobrze też radzi sobie z ograniczeniem wydzielania sebum, skóra odrobinę mniej się przetłuszcza. Świetnie odświeża skórę. Większego wpływu na zaskórniki nie zauważyłam. Tonik nie podrażnia, nie zauważyłam niczego niepokojącego. W kosmetykach firmy Vianek fajne jest to, że do ich produkcji wykorzystuje się zioła z ekologicznych upraw- czyste tereny Podlasia. Wszelkie kompozycje zapachowe nie zawierają alergenów. Ich produkty nie są testowane na zwierzętach. Trzeba zwrócić uwagę i pamiętać o tym, że kosmetyku po otwarciu można używać tylko przez 3 miesiące. To wszystko przemawia na wielki plus dla marki Vianek. Do tego korzystna, niewygórowana cena jak w przypadku innych firm. Zakupiłam jeszcze płyn micelarny tej firmy, jestem ciekawa jak się sprawdzi.

Co myślicie o kosmetykach tej marki? Znacie?  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger