Czerń na paznokciach! Vasco Nails


Witajcie!
Nie wiem jak Wy, ale ja tam lubię czarny kolor na paznokciach. Rzadko go jednak noszę, jest tyle innych pięknych kolorów. Jednak jakiś czas temu postawiłam właśnie na stylizacje z kolorem czarnym od Vasco Nails. Nie będę Wam kolejny raz pisać, że bardzo lubię lakiery tej marki. Często o tym wspominam. Jak dla mnie to jedna z lepszych firm lakierów hybrydowych na rynku. U nich też często można trafić na na prawdę fajne promocje. Polecam zaglądać! Ale do brzegu. Jako kolor bazowy wybrałam 932 Milk Chocolate. Na dwóch paznokciach widzicie zdobienie ala marmurek, wykonane paint gelem i moje ukochane cyrkonie. Cyrkonie zawsze przyklejam na bazę. Najlepiej trzyma czarna z Modeny. Jak pewnie zauważyliście zmieniłam nieco kształt i długość paznokci.

Koniecznie dajcie znać, co myślicie o tego typu stylizacjach? Lubicie czarny kolor na paznokciach? 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger