Polka- z natury piękna

Witajcie!
Mam nadzieję, że macie w nawyku nakładać krem do twarzy codziennie. Ja osobiście robię to zawsze wieczorem. Przyznam, że na dzień nie zawsze używam. Na ostatnim spotkaniu marka Polka przekazała nam piękne torby ekologiczne a w nich same cuda. Z kosmetykami tej firmy nie miałam jeszcze okazji się poznać, więc szybko wzięłam się za testy. 

TRZYMASZ W RĘKACH SKARB – krem, który cudownie rozświetla i wyraźnie odżywia oraz wzmacnia skórę. Pokochasz go za to, jak wygładza i spłyca zmarszczki, wspaniale nawilża i przyjemnie napina. To wyjątkowy zastrzyk energii dla Twojej skóry!
Działanie:  wygładzenie, energia
Stosowanie:  Używaj codziennie rano i wieczorem, rozprowadzając na oczyszczonej skórze twarzy, szyi i dekoltu.

Cena: 13,99/ 50 ml
Dostępność: Sklep online





Krem do twarzy to pierwszy z produktów, o którym mogę Wam napisać coś więcej. Stosuję regularnie na noc, na dzień nie codziennie. Krem zamknięty jest w plastikowym opakowaniu. Ma treściwą konsystencję i pachnie pięknie, słodko. Bez problemu rozprowadza się na skórze. Dość szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy. Fakt, krem ma dość długi skład. Na pewno można by wyeliminować niektóre składniki. Mnie nie uczulił i nie spowodował negatywnych skutków. Używany regularnie dobrze wpływa na stan cery. Jest ona miękka, elastyczna. Czy dodaje energii cerze? Nie zauważyłam aż takich właściwości. Co do spłacenia zmarszczek też się nie wypowiem, na razie za wiele ich nie posiadam. Produkt oceniam pozytywnie. Jednak spektakularnych efektów nie otrzymamy i nawet się ich nie spodziewałam. 

Dajcie znać, czy miałyście już okazję używać produktów marki Polka? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger