Roślinna maska nawilżająca- Uzdrovisco

Witajcie!
Dzisiaj chcę Wam opowiedzieć trochę o zupełnej nowości. Zarówno marka Uzdrovisco jak i ich produkty poznałam dopiero w na spotkaniu w Lubartowie. Wcześniej coś czytałam, coś widziałam, ale nie testowałam. Na wspomnianym spotkaniu otrzymałam maskę nawilżającą do twarzy. I właśnie o niej dzisiaj będzie wpis. 

Fitoceutyczna maska stworzona dla każdej kobiety, niezależnie od wieku, która wie, że od nawilżenia zaczyna się wszystko co dobre dla skóry. Dlatego pragnie dostarczać skórze uderzeniowe dawki nawilżenia, które szybko poprawią stan skóry. Stawia na składniki naturalne, bo wie, że mają wielką moc nawadniania i zwężania porów skóry. Że dają nadzieję na odzyskanie komfortu, miękkości i gładkości. Warto stawiać na niezmiennie dobre rozwiązania.

Sporą ilość maski delikatnie nanieś o dowolnej porze dnia na całą twarz. Omijaj okolice oczu i unikaj rozciągania skóry. Pozostaw na ok. 20 min. Nadmiar delikatnie odciśnij w chusteczkę. Stosuj dwa razy w tygodniu. Kurację świetnie uzupełni krem nawadniający lub odżywczy.

Cena: 48 zł/ 50 ml
Dostępność: Sklep online




Ostatnio używanie masek weszło mi w nawyk. Staram sie minimum dwa razy w tygodniu używać czy to tych tradycyjnych czy w płachcie. Jak już wspomniałam, produkty marki Uzdrovisco to dla mnie nowość. Zachwyciła mnie prostota w grafice na opakowaniach. Wszystko takie spójne, same przydatne informacje. Do tego opakowanie to szklany słoik. Ma to swoje plusy i minisy. Między innymi niechcących można go stłuc, mi na szczęście się to nie zdarzyło. Sama maska ma kolor brudno żółty. Jest dość gęsta by nie spływać z twarzy po nałożeniu. Najlepiej aplikować specjalnym pędzlem. Zmywanie jest bez problemowe. A efekty? Jak dla mnie bardzo zadowalające. Skóra już po pierwszym zastosowaniu jest widocznie bardziej nawilżona, miękka w dotyku, promienna. Można ja stosować nie zależnie od wieku. Każdego rodzaju skórze przekaże to co najlepsze. Ciężko określić wydajność, ale myślę że średnio wystarczy na około 8 aplikacji. To całkiem sporo. A przy dobrym składzie i jakości cena jest jak najbardziej korzystna. Myślę, że warto zwrócić uwagę na produkty tej firmy. 

Dajcie znać, czy używaliście już kosmetyków marki Uzdrovisco?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger