Nutka Fitokosmetyki- Krem pod prysznic

Witajcie!
Dzięki spotkaniu w grudniu udało mi się poznać wiele nowych, ciekawych kosmetyków. Z marką Nutka Fitokosmetyki nie miałam nigdy wcześniej styczności. W moje ręce trafił krem pod prysznic. Zapraszam do poczytania o nim. 

Bogata, hipoalergiczna formuła sprawi, iż codzienna higiena atopowej, szczególnie wrażliwej i łatwo ulegającej podrażnieniom skóry stanie się pielęgnacyjną przyjemnością, uzupełnioną delikatną, bezalergenową kompozycją zapachową.

Cena: ok 9 zł/ 222 ml
Dostępność: min. Apteka Zawiszy







Opakowania kosmetyków marki Nutka Fitokosmetyki są tak cudne i urocze! Miękka tubka prosta w obsłudze i użytkowaniu pod prysznicem. W sumie nie liczyłam na jakiś cudowny zapach. Woń nie powala, ale jest do zniesienia. Jest to kosmetyk przeznaczony głównie dla alergików. Ciężko dostać tego typu kosmetyki u nas w sklepach. Duży plus za naturalne składniki. Żel ma kremową konsystencję. Dobrze oczyszcza skórę, pozostawia ją nawilżoną. Zapach przez jakiś czas utrzymuje się na skórze, jednak nie jest mocno wyczuwalny. Cena jest bardzo atrakcyjna jak na dobry produkt dla osób z problemami skórnymi, przesuszeniem skóry głównie w okresie zimowym. Dostępny na pewno w drogeriach internetowych i aptekach. Stacjonarnie nie spotkałam się jeszcze z tym produktem. Na pewno polecam!

Używacie kosmetyków tej marki? Macie ulubione? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger