Świeca WoodWick- Vanilla Bean

Witajcie!
W ferworze świątecznych przygotowań zapraszam Was serdecznie na post o małej, ale jakże genialnej świecy WoodWick. Oczywiście Mazgoo trafiła w punkt robiąc mi taki prezent. Ten i wiele innych zapachów sojowych świec znajdziecie na Goodies.pl.

Vanilla Bean

Odpręż się z ciepłym, naturalnym zapachem czystych ziaren wanilii.

Cena: ok. 49 zł (mała świeca), 129 zł (duża świeca)
Dostępność: Sklep Goodies





Jeśli mieliście już okazje palić świece marki WoodWick to wiecie, że charakteryzują się one drewnianym, strzelającym knotem. Dźwięk ten ma imitować dźwięki wydawane przez drewno palone w kominku. Producent nazywa ten dźwięk kojącym- mnie na dłuższą metę nieco drażni. Nigdy nie miałam styczności z kominkiem w domu, może dlatego nie rozumiem tego fenomenu. Drewniany knot zapewnia też równe i długie palenie świecy, nawet do 40 godzin.
Nie mniej jednak w świecy najważniejszy jest zapach! Magda wybrała dla mnie woń wanilii. Doskonale wie, jak bardzo lubię słodkie, właśnie waniliowe zapachy. I ten też jest strzałem w dziesiątkę. Cudny, słodki aromat czuć jeszcze długo po zgaszeniu świecy. Nie jest to nachalny i przytłaczający zapach, ale bardzo otulający i sympatyczny. Sama świece ma bardzo elegancji ale prosty wygląd. Bardzo podoba mi się ten styl marki.

Jak oceniacie produkty tej firmy? Podoba Wam się skwierczący knot? :)

Przy okazji, Kochani wesołych i spokojnych świąt, oraz spełniania marzeń w Nowym Roku!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger