Paletka do konturowania- Makeup Revolution Golden Hot

Witajcie!
O konturowaniu tyle się teraz słyszy. Makijaż wygląda wtedy na ładniejszy, pełniejszy a buzia na żywszą. Wiele filmików musiałam obejrzeć by zgłębić ten temat. Ale i trzeba było odpowiedni zestaw do konturowania zamówić. Wybór padł na kasetkę marki Makeup Revolution zamówioną na Kosmetykomanii- bo marka znana, dobra i tania. A jak mi się pracuje z tym kosmetykiem?

Zestaw do konturowania GOLDEN HOT

Uniwersalny zestaw do konturowania twarzy - to doskonała paleta zawierająca wszystkie kosmetyki niezbędne do konturowania twarzy: bronzer, rozświetlacz, róż. Wszystkie produkty są o bardzo gładkiej i delikatnej teksturze. Dają naturalny efekt, a w zależności od ilości nakładanych warstw, można osiągnąć delikatny, bądź wyrazisty efekt.
Opakowane w elegancką kasetkę z lusterkiem

Cena: 17,50 zł/ 11 g 
Dostępność: min. Sklep Kosmetykomania







Kasetka jest bardzo wygodna i praktyczna, w środku jest lusterko. Już niestety trochę mi się porysowała od noszenia w kosmetyczce, ale nie przeszkadza to w użytkowaniu. Paletka z Makeup Revolution posiada trzy niezbędne do konturowania produkty: róż, bronzer i rozświetlacz. Od razu się przyznam, że głównie używam tylko bronzera i rozświetlacza, różu niekoniecznie. I tak wybrałam możliwie najmniej rzucająca się w oczy kolorystykę. Róż jest prawie matowy, zgaszony, dość ciemny. Rozświetlacz odrobinę wpada w kolor beżu czy jasnego brązu, ale na twarzy wygląda lepiej, daje subtelną poświatę (choć intensywność można stopniować). I bronzer, ciemny, mocny kolor z lekko połyskującym wykończeniem. Intensywność efektu wszystkich trzech produktów możemy dowolnie stopniować, w zależności jaki efekt chcemy osiągnąć. Powiem szczerze, że trafiłam z kupnem tego produktu, bardzo mi on pasuje. Na początku trochę bałam się kolorów, ale nic bardziej mylnego. Taka paletka idealnie nadaje się do konturowania. Choć ja w tym temacie jestem jeszcze daleko z tyłu, to dzielnie oglądam filmiki, podpatruje jak to robić. Paletka od Makeup Revolution nie jest dużym wydatkiem, dla osób dopiero zaczynających przygodę z konturowanie jak najbardziej polecam. Warto wspomnieć też o trwałości produktów. Otóż trzymają się one bardzo dobrze na twarzy, nie ścierają się i nie bledną w ciągu dnia.

A jak Wam idzie konturowanie twarzy? Wykonujecie? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger