Quiz- lakier Safari

Kto nie zna słynnych lakierów Safari z zebrową nakrętką? :)
Można je kupić w małych sklepikach za grosze... Ten Barbiowy róż dorwałam w Chińczyku :)
Zapraszam na recenzję lakieru marki Quiz

Quiz lakier Safari

Kolekcja najmodniejszych kolorów tego sezonu. Łatwo rozprowadzają się na paznokciach pokrywając je równą i gładką warstwą. Jest trwały, długo utrzymuje połysk. Nie zawiera szkodliwego toluenu, formaldehydu i dibuthylphtalate.

Cena: 3zł / 12ml
Dostępność małe sklepiki, sklep Quiz 








Prosta szklana buteleczka i nakrętka w zeberkowy wzór to znak rozpoznawczy tych lakierów. Spotkać można je na prawdę wszędzie... Co jest ich wielką zaletą, nie kosztują wiele. A co do jakości? Mam już kilka kolorów tej firmy i krycie zawsze jest świetne po dwóch warstwach. Do tego jak na taką cenę trzymają się zaskakująco długo. Ponad to paleta kolorów jest tak bogata, że każdy znajdzie coś dla siebie. Przypadkowo natknęłam się na ten jak to nazywam barbiowy róż. Na tyle mnie zauroczył, że nie zwlekałam z zakupem. Na paznokciach wygląda świetnie i bardzo go polubiłam :) Będę polować na inne, ciekawe kolory z tej serii lakierów.

A Wam jak się podoba? Macie już swoje lakiery Safari? :) 

36 komentarzy:

  1. Mam go, słodki jest :) Tez za 3 zł :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolor :) Kojarzy mi się z gumą balonową :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W Chińczyku jest mnóstwo tych lakierów, dosłownie za grosze. Są całkiem fajne, lubię je. Ten kolorek jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę wybrać się do Chińczyka:-)
    Kolorek śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  5. mam kilka lakierów safarii, w tym różowy jeszcze bardziej neonowy niż ten w poście, kolor świetny, ale mi dosyć szybko pękają na paznokciach i odpadają po kawałku :) ale za taką cene i z tym wyborem kolorów można na to przymknąć oko ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie to jedynie ścierają się końcówki, ale każdy paznokieć jest inny :)

      Usuń
  6. obecnie nie mam żadnego ale kiedyś namiętnie ich używałam, jeszcze w gimnazjum i liceum:) i były całkiem fajne i tanie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie niestety nie trzymają się długo:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze tych lakierów, ale kolorek ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie cukieraski na paznokciach, śliczny jest:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi te lakiery jakoś szybko gęstnieją, możliwe, że trafiały mi się już otwierane wcześniej

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny kolor, mega mi się podoba.

    pozdrawiam
    velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. mają fajne kolory, ale niektóre kolory strasznie średnio kryją : c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam żółty neonowy, z nim jest ciężko, a inne kryją dobrze po dwóch warstwach :)

      Usuń
  13. Śliczny kolorek ! Nigdy nie miałam lakieru tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  14. mam kilka kolorow safari ;D za taka niską cene naprawde nie sa takie najgorsze ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiem jak to się stało, ale nie mam jeszcze żadnego lakieru Quiz.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mam ani jednego Safari, ale jak dojrzę jakiś kolorek, który będzie krzyczał "kup mnie! kup mnie!" to nie mam zamiaru się zbytnio opierać ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cukierkowe kolorki lubię - owszem:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Love the pink and purple together. And besides, pink is totally trendy this season :)
    Wish to follow each other? xx Maja
    - http://modern-muffin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny kolorek :) ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczny kolor, ja mam czarny za 3,90 zł kupiłam, zwykła taniocha :) Jest fajny, dobrze się nim maluje jednak szybko się ściera i odpryskuj. Niestety niszczy mi paznokcie, a kolor czarny to już w ogóle :D

    OdpowiedzUsuń
  22. piękny jest :DDD

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam takie kolory, świetnie połączyłaś go z fioletem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Róż w tym odcieniu bardzo mi się spodobal ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. I ja mam tych zeberek pół szafki ;) Świetne są! Takiego różu chyba nie posiadam, ale ostatnio zauważyłam, że połowa moich lakierów to różne odcienie tegoż koloru, więc póki co nie uzupełniam zapasów ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja też mam te lakiery i bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  27. Podziwiam twoje paznokcie są piękne, a co do lakieru, lubię je, są niedrogie i fajne,a twój kolorek jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger