Laboratorium Nova GOARGAN+ MALINA Olejek do ciała

Dzisiaj ma, dla Was kolejny kosmetyk ze współpracy z Nova Kosmetyki.
Recenzja już dawno miała się ukazać, ale wiecie że miałam małe problemy, dlatego mam teraz spore zaległości :/
Ale już po woli staram się nadrabiać i dziękuję, że nadal jesteście ze mną <3

Laboratorium Nova GOARGAN+ MALINA 
Głęboko odżywiaacyj olejek do ciała to unikalne połączenie tłoczonych na zimno olejów: arganowego i z pestek malin. Olej malinowy wspomaga wnikanie substancji odżywczych w głębokie warstwy skóry, doskonale ją nawilża i zabezpiecza przed utratą wilgoci. Dzięki systematycznemu stosowaniu preparatu skóra staje się jędrna, wygładzona i intensywnie odżywiona.  

Skład: Argania Spinosa Kernel Oil*, Rubus Idaeus Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Parfum.

Cena: 119 zł/ 100 ml
Dostępność Sklep Nova








Zacznę od tego, że olejek jest zamknięty w bardzo ładnej, elegancko ozdobionej, szklanej buteleczce. Duży plus za to, że zawiera ona pompę. Bardzo łatwo wydobywa się odpowiednią ilość kosmetyku. Z racji tego, że jest to olejek, nie potrzeba go dużo do posmarowania całego ciała. Stosowałam go głównie na suchą skórę. Wchłania się dobrze, oczywiście uprzednio wmasowuję go przez chwilę w skórę. Nie zostawia tłustej warstwy. Ma bardzo delikatny, przyjemny zapach. Czuć w nim maliny, ale nie przeważają one swoim zapachem. Po dłuższym stosowaniu zbawiennie działa na skórę. Jest ona bardziej jędrna, nawilżona i milsza w dotyku. Odczuwam to głównie na skórze nóg, tam mam dość suchą skórę. Minusem może być tu cena- zapewne nie którzy będą w szoku. Ale myślę, że ten olejek jest jej wart.

Znane są Wam kosmetyki z serii GoArgan+ ?

27 komentarzy:

  1. nie znam tej firmy

    __________
    a u mnie?
    bluzka, którą sami wybraliście w stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam wiele dobrego o kosmetykach tej firmy, ale jak dla mnie cena za olejek jest mocno przesadzona, taniej i lepiej mi wyjdzie zrobić mieszankę olejów własnoręcznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tutaj chyba cena jest tak wysoka głównie przez piękne opakowanie :p

      Usuń
  3. Również je bardzo lubie, mam tą samą wersje co ty jak i tą do twarzy z kiełkami owsa, wszechstronnośc to ich mocna strona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam do twarzy ich olejek, ale jeszcze nie testowałam :)

      Usuń
  4. O prosze, może kiedyś kupię... ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cena faktycznie wysoka, ale bardzo zaciekawił mnie ten olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cena rozwala ! ;D ale wygląda kusząco ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się opakowanie :). Ale cenowo nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście buteleczka jest piękna ale cena niestety nie kusi do zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż żałuję, że nie znam tych produktów.
    Czuć w nim maliny?! To moje ulubione owoce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maliny czuć niewątpliwie, choć powiedziała bym że jest to dość perfumowany zapach :p

      Usuń
  10. Nie znam tej firmy, cena mnie odstraszyła :D Ale muszę przyznać , że wizualnie bardzo przyciąga uwagę

    OdpowiedzUsuń
  11. wypróbowałabym bym ten olejek, choć cena wysoka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W przypadku olejów producenci nie powinni chyba pisać, że nawilżają. Pod względem chemicznej budowy i biologicznych właściwości olej nigdy nie będzie nawilżał. Oleje natłuszczają skórę i zapobiegają przed utratą wody (ale nigdy jej skórze nie dostarczają).

    OdpowiedzUsuń
  13. Opakowanie przepiękne ;) Malina brzmi kusząco a i nie od dzisiaj waidomo jakie właściwości pielęgnacyjne zawiera w sobie ten owoc , zresztą olejki pokochałam trochę za sprawą Twojego bloga ;) tyle ich swojego czasu tu testowałaś,że uległam kuszeniom Czarnulki :) Jeju jak się cieszę,że wróciłaś :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak się cieszę, że skorzystałaś zaglądając na mego bloga :) ja też się bardzo cieszę, że już jestem z Wami :) musimy się umówić na jakąś kawę :)

      Usuń
  14. ja nie rpzepadam za olejkami do ciała ;/
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Firma nie znana mi zupełnie, olejek fajny, ale drogi niestety

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tej firmy ani tego olejku, ale muszę przyznać że opakowanie prezentuje się bardzo elegancko i stąd może być taka cena :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Produkt fajny ale cena jest straszne! :) Będzie mi miło jeśli wpadniesz na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam firmy jednak samo opakowanie rzuca na kolana chyba tak samo jak cena,jednak coś a coś:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Do mnie jakoś nie przemawiają olejki - chyba, że do włosów :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie ten olejek jest cudowny i wart każdych pieniędzy
    miałam malinowy teraz zakupiłam żurawinę i truskawkę.
    Zamówiłam tez drugie opakowanie olejku do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem olejo-maniaczką i ten olej musi być mój! :D
    Zapachu jestem ogromnie ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger