Pharma Care Normalizujący żel do higieny intymnej- Green Pharmacy

Witajcie kochani :)
Przepraszam za to, że tak nagle i na dość długo zniknęłam z bloga. Spowodowane było to problemami ze zdrowiem mojego chłopaka. Nie byłam w stanie pogodzić pracy i wizyt w szpitalu z pisaniem postów. Szczerze, to nawet nie miałam ochoty pisać... Musiałam nawet zrezygnować z uczestnictwa w spotkaniu blogerek w Chełmie. Od dzisiaj już wracam na bloga. Wszystko jest już na dobrej drodze :)
Tyle tytułem wstępu, a teraz czas na zaległą recenzję żelu do higieny intymnej, który otrzymałam w ramach uczestnictwa w Klubie Elfa Pharm.

Pharma Care Normalizujący żel do higieny intymnej kora dębu i drzewo herbaciane- Green Pharmacy

Skład:
Aqua, Cocamidopropyl betaine, polysorbate-20, Glycerin, Sodium Cocoamphoacetate, Hydroxypropylcellulose, Coco-Glucoside, Panthenol, Quercus Petraea Extract, Lactic Acid, Glyceryl Oleate, Melaleuca Alternifolia Leaf Oil, Parfum, Propylene Glycol,PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Disodium EDTA, DMDM Hydantoin, Iodopropynyl Butylcarbamate.

Właściwości i zastosowanie:
Łagodna formuła z delikatnym środkiem myjącym. Zawiera kwas mlekowy i ekstrakt kory dębu, sprawdzone składniki w pielęgnacji miejsc intymnych. Wzmacnia prawidłową mikroflorę bakteryjną, pomaga utrzymać jej naturalną, fizjologiczną równowagę. Łagodzi podrażnienia, działa kojąco w przypadku świądu, pieczenia. Daje poczucie komfortu i świeżości. Ma odczyn pH około 5,2, zgodny z pH okolic intymnych. Australijski ekstrakt drzewa herbacianego, naturalny składnik przeciwbakteryjny, łagodzi infekcje, stany zapalne i sprzyja gojeniu. Pantenol i gliceryna nawilżają. Zastosowana kompozycja zapachowa bez alergenów przeznaczona jest specjalnie do higieny intymnej. Polecany przez dermatologów i ginekologów, także dla osób o zwiększonej skłonności do stanów zapalnych oraz dla kobiet po porodzie. Wygodny w użyciu.

Stosowanie:
Do codziennego stosowania, niewielką ilość żelu nanieść na dłoń, rozcieńczyć niedużą ilością wody, umyć miejsca intymne, a potem spłukać wodą.

Dostępność: Sklep Elfa Pharm
Cena: ok. 12 zł/ 300 ml







Opakowanie kosmetyku, jedno z tych jakie lubię. Nawet pod prysznicem i z mokrymi rękami nie będzie problemu z użyciem. Pompka nie zacina się, uwielbiam tego typu dozowniki. Kosmetyk jest wydajny, do umycia wystarczy jedno naciśnięcie pompki. Szata graficzna produktu typowa dla firmy, wszystko jasne i czytelne. Żel ma odpowiednią, nie lejącą się konsystencję. Pieni się i pachnie bardzo delikatnie i przyjemnie.
Co do działania... Producent obiecuje nam wszystko co dobry płyn do higieny intymnej powinien spełniać. Obietnice te nie zostają bez pokrycia. Żel działa bardzo dobrze- łagodzi podrażnienia, działa przeciwbakteryjnie i koi oraz gwarantuje uczucie świeżości. Co najważniejsze nie podrażnia i nie uczula. Delikatnie pielęgnuje intymne strefy. Jak na razie jeden z lepszych żeli jakich używałam. Do tego bardzo korzystna cena w odniesieniu do pojemności.

Znacie ten kosmetyk?


22 komentarze:

  1. Nie znam go,co nie oznacza,że nie kupię :)

    Póki co jestem wierna żelom avon z racji bycia konsultantką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może wypróbuję jakiś z Avon, bo koleżanka z pracy jest konsultantką :)

      Usuń
  2. Nie znam go ale chętnie się za nim porozglądam przy zakupach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się bo jest pompka ;) na pewno ładnie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  4. skuszę się na niego jak tylko skończy mi się mój z Ziaji:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy - muszę go sprawdzić u siebie koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ma przyjemny skład, więc byłabym skłonna go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię produkty z tej firmy :) tego akurat nie miałam :) zawsze boję sie zmieniać płyn do h.i. bo nie wszytskie mają przyjemny zapach :) a dla mnei aromat to jeden z kluczowych argumentów które przejawaiają za tym czy kupić coś czy nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgodzę się z Tobą, ten żel pachnie przyjemnie :)

      Usuń
  8. Ja jakoś nie przepadam za GP, ale może jednak kiedyś wypróbuję ten żel :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa propozycja, nie miałam jeszcze do czynienia z tym kosmetykiem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj Kochana, a ja się już tak martwiłam o Ciebie. Klaudia zawsze taka aktywna na blogu a tu cisza.. Aż mi Ciebie tu brakowało!:) Mam nadzieję, że z Twoim chłopakiem już wszystko w porządku. Życz mu ode mnie duużo zdrowia :* Wiem, jak to jest, gdy najbliższa osoba cierpi ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję Ci Justynko :) To spadło na nas tak nagle, że nawet się nie spodziewałam. Już mam go w domu na oku, więc z dnia na dzień jest coraz lepiej :)

      Usuń
  11. Nie znam ale chetnie poznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie używam takich kosmetyków, ale może czas zacząć. Ten żel wygląda dobrze

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tego kosmetyku ale opakowania takie też bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja akurat mam zel intymny z avonu, tego jeszcze nie miałam;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger