Efektima Pharmacare/ Pudrowo-matująca mgiełka w sprayu

Witajcie! 
Są u mnie takie dni, gdzie kompletnie nie mam ochoty nakładać podkładu na twarz. Brwi czy rzęsy raczej zawsze mam pomalowane. Ale przy obecnych temperaturach szkoda mi katować skórę twarzy. Druga sprawą też jest to, że w upalne dni nic się nie trzyma i czuć tylko lepką warstwę. W takie właśnie dni przychodzi z pomocą nowość od Efektima. Poznałam tą mgiełkę na Meet Beauty i testuję już jakiś czas. 

Pudrowo-matująca mgiełka w sprayu
Zmatowienie i pielęgnacja skóry. Innowacyjna i specjalistyczna mgiełka matująca do twarzy. Natychmiast i na długo matowi cerę oraz poprawia wygląd skóry wszędzie i w każdej sytuacji. Wpływa pomocniczo na redukcję porów oraz na pielęgnację skóry. 

Wystarczy kilkanaście sekund od aplikacji, aby cera wyglądała na bardziej matową i zadbaną.

Cena: 18,94 zł/ 100 ml
Dostępność: Sklep Online







Ta mgiełka to zbawienie w słoneczne i upalne dni. Ale i nie tylko. Świetnie sprawdza się by ukoić skórę narażoną na promienie słoneczne. Przynosi szybką ulgę i poprawia wygląd skóry. Buzia jest matowa, nie błyszczy się, wygląda zdrowo. Mgiełka przy dłuższym stosowaniu zmniejsza widoczność porów. Sprawdzi się zarówno w pracy jak i podczas urlopu. Polubiłam ją bardzo i stosuje chętnie. Opakowanie jest bardzo standardowe. Należy mocno potrząsać buteleczką przed użyciem. Słychać wtedy stukanie kulek metalowych wewnątrz. Mgiełką przed użyciem musi być dobrze wymieszane aby na buzi nie powstał niechciany biały osad. Używa się jej bez problemu. 

Dajcie znać czy widzieliście o istnieniu tego produktu? Jak sobie radzicie z tymi upałami? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger