Krem pod prysznic masło shea & magnolia- Roge Cavailles

Witajcie!
W wolnej chwili spinam się i pisze dla Was post. Wcale nie jest łatwo pogodzić obowiązki domowe, opiekę nad chodzącym już dzieckiem a do tego hobby, czyli robienie paznokci. Ale staram się, rodzina i mąż bardzo pomagają. Więc mam nadzieję, że w najbliższym czasie mój blog odżyje.
Dziś mam dla Was recenzję kolejnego produktu pod prysznic. Marka Roge Cavailles zupełnie mi nie znana była aż do Meet Beauty. Z tego wydarzenia przywiozłam kremowy żel pod prysznic. Myślę, że jest wart poświęcenia mu odrobinę więcej uwagi. 

Nie musisz już wybierać między pielęgnacją Twojej wrażliwej skóry a przyjemnością płynącą z codziennego prysznica.   Krem pod prysznic został wzbogacony w masło shea, które delikatnie oczyszcza oraz głęboko odżywia suchą i wrażliwą skórę.  Krem pod prysznic z masłem shea i kwiatem magnolii zawiera zmiękczające składniki, które chronią skórę przed agresywnymi zewnętrznymi czynnikami oraz dbają o jej odpowiednie nawilżenie. Po głębokim nawilżeniu, skóra jest miękka, odzyskuje gładkość i uczucie komfortu.   Naturalny ekstrakt z magnolii, delikatny zapach białego kwiatu i ultra kremowa konsystencja z pewnością Cię zachwycą.

Cena: 26, 69 zł/ 250 ml
Dostępność: min. Apteka Gemini





Marka posiada opakowania z charakterystyczną szatą graficzną. Niby proste, ale jednak rozpoznawalne. Fajne jest to, że etykiety są bardzo czytelne, nie jest to wszystko chaotyczne i przesadzone. Zamknięcie typowo na klik. Sam produkt ma ciekawą konsystencję żelowo- kremową. Dobrze rozprowadza się na skórze, lekko pieni. Zapach jest bardzo miły dla nosa. Osobiście lubię zapach masła shea w kosmetykach. W połączeniu go z magnolią jeszcze się nie spotkałam. Ale okazało się bardzo trafione. Kremowy żel dobrze oczyszcza skórę, pozostawia ją gładką i miłą w dotyku. Pokuszę się nawet o stwierdzenie, że ją nawilża. Po użyciu takiego żelu nie jest konieczne już wklepywanie balsamu. W tym wszystkim znajdą się też jednak minusy. Żel jak na standardową pojemność kosztuje sporo. Sama raczej nie pokusiła bym się o jego zakup. W tej cenie mam pięć żeli Balea, które też lubię i dobrze się u mnie sprawdzają. Więc po co przepłacać? Na pewno znajdą się tu jednak też fajni bardziej naturalnej pielęgnacji. Żel jest dobry i genialnie się sprawdza, jednak ta cena jest za wysoka. 

Co myślicie o kosmetykach tej marki? Znacie? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger