Coconut Possion- Victoria's Secret

Witajcie! 
Latem dużo chętniej niż zwykle sięgam po coś lżejszego niż perfumy. Są to głównie mgiełki marki Avon lub Victoria's Secret. Ta druga firma ma produkty bardzo trwałe. Do tego mgiełki można kupić w małej pojemności, idealnie mieszczą się w listonoszce. Swoją mgiełkę zamówiłam już jakiś czas temu. Niestety, bardzo trudno je obecnie dostać. Praktycznie w każdym sklepie internetowym widnieje informacja, że są wycofane. Wielka szkoda, bo kosztowały nie wiele a były na prawdę trwałe. Osobiście miałam dwie wersje zapachowe. Jednak ta obecna, połączenie wanilii i kokosa podbiła moje serce bezpowrotnie. Zapach jest słodki, intensywny i utrzymuje się na prawdę długo. Jestem jak najbardziej zadowolona z tego zapachu. Tylko wielka szkoda, że nie kupiłam w większej pojemności. Będę jeszcze szukać, może akurat uda mi się ją gdzieś dostać. 

Mgiełka do ciała w wersji mini  60 ml poręczna , lekka idealna do torebki , od dziś zawsze może być z tobą . Odświeża i nawilża skórę. Linia zapachowa łączy w sobie wanilię i kokosa. Ponadto w składzie znajduje się również aloes i rumianek. 

Cena: ok 23 zł/ 60 ml
Dostępność: Allegro 




A Wy czego używacie latem? Perfum czy mgiełek? Dajcie znać! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger