Maskara New Look 3D Lashes- Delia Cosmetics

Witajcie!
W ostatnim czasie w moje ręce wpadła też paczka od marki Delia Cosmetics z kosmetykami do makijażu. Z całego zestawu  najbardziej spodobał mi się tusz do rzęs. I właśnie o nim chce Wam dzisiaj opowiedzieć.

Maskara New Look 3D Laches - efekt 3D - czarna  
Nowoczesna, ultralekka formuła pozostawia na rzęsach elastyczny film, który perfekcyjnie pokrywa każdą rzęsę. Specjalna kombinacja miękkich wosków daje niezwykłą trwałość maskary i intensywnie czarny kolor. Stożkowa, silikonowa szczoteczka dociera do wszystkich rzęs, wyciągając je ku górze i dodając objętości.

Cena: 16,50 zł/ 12ml
Dostępność: min. Sklep Online





Tusz do rzęs zamknięty jest w standardowym opakowaniu. Smukła, czarna tubka, wygląda elegancko. Tusz posiada szczoteczkę z sylikonowym włosiem. Kiedyś stroniłam od używania tego typu szczoteczek. Ale przy tym tuszu moje obiekcje zniknęły. Kosmetyk świetnie radzi sobie z podkreśleniem rzęs. Moje naturalne rzęsy są obecnie w całkiem dobrym stanie. Szczoteczka idealnie je rozczesuje. Kolor jest intensywny, prawdziwa czerń. Co ważne, tusz się nie osypuje. Wygląda dobrze nawet po całym dniu noszenia. Nie sklejka rzęs. Kosztuje też nie wiele. Ze zmyciem nie mam większych problemów, zazwyczaj używam płynu micelarnego. Zdjęcie nie oddaje rzeczywistego efektu. Ale daję słowo, że efekt jest "wow". 

Znacie może już tę maskarę? Jak się u Was sprawdza? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger