Hot Pink od Isabele Nails i Smoky Nails!

Witajcie! 
Dzisiaj ponownie w temacie paznokciowym. Chcę Wam pokazać stylizacje z wykorzystaniem pięknego, intensywnego różu od Isabellenails. Lakier o wdzięcznej nazwie Hot Pink połączyłam z czernią i bardzo modnymi obecnie dymkami. Smoky nails zrobiłam wykorzystując pigmenty od Vasco Nails. Są świetnie na pigmentowane. Polecam jak najbardziej! Tutoriali jest już mnóstwo jak to wykonać. Więc na pewno metodę znacie. Kluczowe tutaj jest przemycie warstwy dyspersyjnej i wykorzystanie dobrych pigmentów. Kupiłam na samym początku pierwsze lepsze ale były beznadziejne. A tu efekt jest niesamowity! 
Wracając do lakieru marki Isabellenails, jest on idealny na wiosnę i lato. Świetnie kontrastuje z opaloną ręką. Krycie jest dobre, po dwóch warstwach. Cenowo też wypada korzystnie. Przetestowałam już kilka lakierów tej marki i są na prawdę dobrze. Choć są nie co rzadsze niż lakiery Vasco Nails. Pędzelki też są krótkie i trzeba nauczyć się nimi pracować. 
W ten weekend wybieram się do Warszawy na konferencje dla blogerów Meet Beauty. Już nie mogę się doczekać. Jest to mój pierwszy raz i nie ukrywam że się stresuję. Ale będą mi towarzyszyć damę znajome twarze więc  nie zginę. W ogóle całkiem pokaźna grupa z Lubelskiego się dostała co bardzo cieszy! 





Kto z Was jedzie na Meet Beauty? 
Co myślicie o takiej stylizacji? Taki odcień różu jest w Waszym guście? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger