Kremowy żel pod prysznic z kwiatów migdałowych- Kneipp

Witajcie! 
Ostatnio nie mogę się zmobilizować by coś napisać. Brak czasu, zbliżające się święta i zaczynający chodzić syn oraz choroba składają się na to wszystko. Ale powiedziałam sobie- dzisiaj piszę i tak się stało. Dziś na szybko o świetnym umilaczu marki Kneipp

Kremowy żel pod prysznic z kwiatów migdałowych do skóry suchej i wrażliwej. Nie zawiera oleju skalnego oraz mydła. Przetestowany dermatologicznie, naturalne ph skóry. Nie zawiera środków konserwujących.

Skład: Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Coco-Glucoside, Glycerin, PEG-40 Sorbitan Peroleate, PEG-18 Glyceryl Oleate/Cocoate, Cocamidopropyl Betaine, Laureth-3, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Oil, Lavandula Hybrida Oil, Guajacum Officinale Wood Oil, Pogostemon Cablin Oil, Limonene, Linalool, Coumarin, Parfum (Fragrance), Glyceryl Oleate, DATEM, Glycol Distearate, PEG-14M, Tocopherol.

Cena: 17,99 zł/ 200 ml
Dostępność: Sklep online Kneipp






Marka ta dotąd znana mi tylko ze słyszenia. W kwestii kosmetyków pod prysznic nie jestem wymagająca, dlatego też nigdy nie sięgnęłam sama po ich produkty. Dlaczego? Cena do najniższych nie należy. Jednak na spotkaniu w grudniu trafił do mnie między innymi opisywany dzisiaj żel. I teraz żałuję, że wcześniej nie używałam niczego z tej firmy. 
Żel ma świetny zapach. Ciężko mi go do czegoś porównać, ale jest tak przyjemny, że aż chce się myć. Konsystencja kremowa, lekka. Bardzo dobrze robi skórze. Po umyciu jest miękka, pachnąca. Nie wysusza, idealnie nada się dla bardziej wymagającej skóry. Dobrze się pieni, po prostu miło się go używa. Wygodna, miękka tubka. Z łatwością wydobędziemy odpowiednią ilość żelu. Marka ta bardzo zyskała w moich oczach. Chętnie sięgnę po inne kosmetyki od Kneipp. Cena jest nieco wyższa ale i jakość jest na wysokim poziomie. Jeśli jeszcze nie znacie, polecam przetestować! 

Używacie kosmetyków marki Kneipp? Dajcie znać, jakie jest Wasze zdanie na ich temat :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger