Upominki i prezenty ze Spotkania Blogerów w Lublinie

Witajcie!
Święta, święta i już po. Czas spędzony z rodziną zawsze bezcenny. Ale pora powoli wracać do codzienności. W ostatnim wpisie zdałam Wam relację jak bawiłam się na spotkaniu blogerów. Dzisiaj czas przedstawić Wam upominki od firm, które dołączyły do spotkania oraz prezenty od moich kochanych dziewczyn! Jesteście ciekawi?

Sponsorzy upominków dla blogerów!

Oillan 


Bandi


L'Biotica


Yase


Marion


Aromatella


Kneipp


Hean


Eveline


Wylicytowane!

Manufaktura Dobrych Kosmetyków


Sylveco


Donegal


Prezenty od moich niezastąpionych dziewczyn!
Gosia, Karolina, Magda, Milena, Marta i Agnieszka


Niektóre rzeczy trafiły już w inne ręce. Moja mama, ciocia i siostra cioteczna chętnie przygarnęły to czego ja bym wykorzystać nie mogła, np. przez wzgląd na to, że nie mam wanny. Wiele kosmetyków będę testować sama, recenzje na pewno się pojawią. A tym czasem wraz z Martą szykujemy już kolejne spotkanie tym razem w Chełmie i już w lutym. Nastawiamy się na pomoc dla Chełmskiego Stowarzyszenia zajmującego się zwierzętami. Jeśli ktoś z Was chce dołączyć do naszego grona niech napisze do mnie! Mamy jeszcze dwa wolne miejsca :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger