Naturalna kredka do oczu Felicea

W świecie naturalnych kosmetyków obracam się już jakiś czas. Jednak z kolorowymi kosmetykami naturalnymi nie mam zbyt dużego doświadczenia. Dzisiaj przedstawię Wam kredkę do oczu marki Felicea.

Naturalna kredka do oczu nr 63

Dzięki idealnie wyważonej konsystencji kredka nie podrażnia powiek twardością ale i nie rozmazuje się. Idealnie podkreśli linię rzęs a dostępne kolory będą współgrać z niemal każdym typem urody. Naturalne składniki pielęgnują skórę oraz nadają kredkom jedwabistości. Dostępna w 6 wariantach kolorystycznych.

Cena: 19 zł
Dostępność: Sklep Felicea









Kredek w makijażu używam dość sporadycznie. Dawno już zrezygnowałam z nich na rzecz eyelinera. Przy moich tłustych powiekach żadna kredka nie daje sobie rady. Tak samo było i z tą kredką. Jest delikatna dla powieki, łatwo namalować nią wyraźną kredkę. Kolor niebieski nie jest moim kolorem. W makijażu używam najczęściej neutralnych: beżu, nude, czerń. Jednak kreska namalowana na górnej powiece kredką trzymała się może raptem 30 min. Po tym czasie odbiła się na powiece. Jeśli chodzi o dolną powiekę czy linie wodną to nie zafunduje sobie takiego koloru w tym obszarze.
Ogólnie kosmetyk nie jest zły. Tylko cena trochę wygórowana moim zdaniem.

Używacie naturalnych kosmetyków do makijażu? :) 

19 komentarzy:

  1. Nigdy nie używałam tego typu produktów do oczy :) Bardzo ładny kolor i ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nie dawno wróciłam do kredek obecnie używam czarnej Lily Lolo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie kolorowe podkreślenie oka u innych :) Buziak na miły dzień :*

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny kolorek
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Staram się używać naturalnych kosmetyków do makijażu, ale mam takie same spostrzeżenia jak Ty. Są bardzo mało trwałe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wygląda na oczku!

    OdpowiedzUsuń
  7. O nie znałam tej firmy! Fajny produkt, ja używam niebieskich kredek latem <3 może się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba widziałam tą markę na Kalinie, może na coś się skuszę. Ładny ma odcień bo nie robi się sina :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolor ładny, ale totalnie nie mój :/

      Usuń
    2. Tak, kosmetyki dostępne są w sklepie Kalina, wykaz sklepów w których dostępne są kosmetyki znajduje się na http://felicea.pl/strona/gdzie-nas-znajdziesz

      Usuń
  9. Zdecydowanie nie mój kolorek, ale odcień ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na oku prezentuje się przyzwoicie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger