Karnawałowy manicure

Dzisiaj pokażę Wam co udało mi się uzyskać na paznokciach. Róż i fiolet, dużo błysku. Myślę, że idealny manicure na karnawałową imprezę i nie tylko :)

Lakiery, których używałam to róż od http://flormar.com.pl/ oraz brokatowy od http://orlybeauty.pl/index.php
wykończenie top coat'em od http://eveline.pl/
Niestety, nie udało mi się odpowiednio uwiecznić efektu na zdjęciach :/






Co myślicie? 

Szykuję jeszcze jeden paznokciowy post, tym razem z kawiorem też od Flormaru :)
I przed Walentynkami pojawią się też lakiery od Lemax, które ostatnio zakupiłam :)


49 komentarzy:

  1. Mani jest cudowny i uroczy!! Świetne połączenie:)
    Mam tego lemaxa z czerwonymi drobinami ale jeszcze nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już próbowałam tego złotego, jakby były mniejsze drobinki, to było by idealnie :)

      Usuń
  2. Co za piękny odcień różu Flormar, bardzo ładne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyszło naprawde fajnie:) masz piękne paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję :) nie długo opiszę co stosuję, żeby tak wyglądały :)

      Usuń
  4. Muszę przyznać, że świetne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobór lakierów sprawił, że wyszło bardzo przyjemne mani:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wygląda. Podoba mi się takie połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jest,to moja kolorystyka,ale na Twoich paznokciach wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. moim zdaniem swietne polaczenie ;) pasowalby mi nawet na dzisiejsza imprezke;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem przyjemny mani ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda na prawdę fajnie ale nie odnajduję się w takim połączeniu :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow naprawdę ładnie Ci wyszło! ;) chyba też muszę coś wyczarować na moich paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie Ci to wyszło, mnie się bardziej kojarzy jednak z walentynkami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na walentynki będę miała inną propozycję :)

      Usuń
  13. Świetny manicure :)
    A lemaxy widziałam już u Ciebie na fb i kuszą mnie ogromnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Efekt cudo... a co to za nowości brokatowe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Efekt bardzo ciekawy, zwłaszcza w sztucznym świetle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w słońcu było jeszcze lepiej, ale nie mogłam uchwycić :/

      Usuń
  16. świetnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie przepadam za różowymi lakierami do paznokci, ale to zestawienie przypadło mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie Ci to wyszło!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale sliczne lemaxy. daj znac jak się sprawdzają na paznokciach;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się efekt końcowy, nawet jeśli nieodpowiednio został uchwycony ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne połączenie kolorów, ja uwielbiam błyskotki na paznokciach, nie tylko w karnawale :-)

    czekam na prezentacje brokatowych Lemaxów, wydają się być ciekawe :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czekam na post z lemaxami ! Wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne kolorki !
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post ! :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Zaszalałaś...pięknie się prezentują. Na pewno będzie szkoda ich zmyć.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawe połączenie, jednak bardziej zainteresowały mnie te z Lemax, chyba ich pragnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. No i zawsze to więcej blasku przy dłoniach:) spróbuj sobie maznąć na miętę końcówki, a potem całość pomaluj nabłyszczaczem ze złotymi drobinkami. Połączenie numer 1!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. fajne połączenie :)

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. wyglądają super, bardzo mi sie podoba ;o

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne paznokcie :) Czekam teraz na manicure z lemaxami. Tak pięknie wyglądają ! <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny manicure :)
    Pozdrawiam i obserwuję. Byłoby mi miło, gdybyś zawitała w gronie obserwatorów również u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajny efekt! Nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć, jak się będą prezentować te lakiery Lemax <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Jestem ciekawa jak będą wyglądały te Lemaxy na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak z trwałością lakierów Flormar? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie całkiem dobrze i długo się trzymają, nie odpryskują, jedynie po kilku dniach mogą się ścierać końcówki :)

      Usuń

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger