Jesienna klasyka z Vasco Nails


Witajcie!
W ubiegły piątek dotarła do mnie paczuszka od Vasco Nails! W weekend udało mi się zrobić nowy manicure. Ten z dzisiejszego posta inspirowany jest jesienią. Za oknem już powoli widać jesień nieuchronnie. Dobrze, że chociaż dni są jeszcze słoneczne. Więc i na pazurkach zagościł bardziej klasyczny manicure. 

Marka Vasco Nails jest stosunkowo nową marką lakierów hybrydowych w Polsce. Tym bardziej cieszy mnie to, że jako jedna z pierwszych osób mogę użyć ich lakierów. Wybór kolorów był bardzo trudny. Sama mam bardzo dużo kolorów lakierów hybrydowych, a marka Vasco Nails ma aż 108 odcieni. Oczywiście są też dostępne bazy i topy. W moim zestawie znalazła się baza Elastic, Top No Wipe i cztery kolory: Sweet Heart, Royal Bianco, My Flowers i My Ponny. Dwóch pierwszych kolorów użyłam do wykonania dzisiaj pokazywanego manicure. Producent zapewnia 3 tygodnie trwałości bez odprysków. To akurat sprawdzimy, dam Wam znać przy kolejnej stylizacji z kolejnymi dwoma kolorami. Na dzień dzisiejszy mogę Was zapewnić, że lakiery są na prawdę świetnej jakości. Dobrze na pigmentowane, ciemny kolor kryje już przy jednej warstwie. Pędzelek jest precyzyjnie przycięty, pozwala na idealna malowanie przy skórkach. Lakiery dobrze się poziomują, nie ma problemów z utwardzaniem, mają odpowiednią, nieco gęstszą konsystencję. Do tego ta korzystna cena! Lakiery mają pojemność 6 ml i musimy zapłacić za nie 24,90 zł. Jak na razie jestem zauroczona! Baza Elastic jest gęsta, dobrze się nią nadbudowuje paznokieć. Według producenta można też przedłużyć nią paznokieć. Zaś Top No Wipe nie wymaga już przemywania, co jest bardzo wygodne ale też pięknie błyszczy. Lakiery te rozpuszczalne są w acetonie. 
Poniżej przedstawiam Wam moją stylizację kolorami Sweet Heart i Royal Bianco.











Co myślicie o lakierach tej marki? Kto już ma okazję testować?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger