Mango Exotic- Isana

Witajcie! 
Jakoś ostatnio nie mogę się zmobilizować, żeby być tu częściej. Jak nie Aleksander jest chory to teraz i mnie dopadł katar. Latamy po lekarzach, ja robię badania. I tak to leci. W następnym tygodniu wybieram się do mamy to trochę odpocznę. 
Już jakiś czas temu kupiłam mydło do rąk z Isany. Ogólnie często kupuje ich kosmetyki. Must have stanowi u mnie olejek, którego używam do mycia gąbki do makijażu. Ale tym razem skusiłam się też na egzotycznie pachnące mydełko. Czy będzie miłość? Zapraszam! 

Mydła ISANA delikatnie myją twoje dłonie i sprawiają, że skóra jest gładka każdego dnia.  Delikatne mydło ISANA Mango Exotic z wyselekcjonowanymi substancjami myjącymi oraz naturalnym lipidem chroni i pielęgnuje twoją skórę podczas mycia rąk. Zawarty w mydle łagodny kompleks pielęgnujący pomaga utrzymać skórę dłoni delikatną i miękką w dotyku, a jego tropikalny, owocowy zapach ożywi twoje zmysły.  Produkt przebadany dermatologicznie, pH neutralne dla skóry.

Cena: 2,79 zł/ 500 ml
Dostępność: Rossmann





Kosmetyki marki Isana nie są mi obce. Firma ma na prawdę dobry i szeroki asortyment. Jednak najczęściej sięgam po produkty do mycia. Tak też było i teraz. Gdy tylko nowy zapach mydła w płynie pojawił się na półkach to zapragnęłam go mieć. Bardzo lubię tego typu egzotyczne zapachy. A już zapach mango szczególnie! Nie jest on zbyt sztuczny, ale za to słodki i orzeźwiający. Aż się chce myć ręce. Przy częstym używaniu niestety może wysuszać skórę. Moja akurat tak reaguje, głównie w okresie zimowym. Ale wtedy pamiętam o tym aby regularnie używać kremu i problem z głowy. Mydło jest tanie i wydajne. W sumie czego chcieć więcej? Spełnia swoją rolę a do tego ładnie pachnie. Na pewno sięgnę po inne wersje zapachowe.

Dajcie znać czy używacie kosmetyków marki Isana? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger