Tonik zwężający pory na dzień/na noc- Liście Manuka Ziaja

Witajcie! 
U mnie ostatnio bardzo dużo się dzieje. Ciągle obiecuję sobie jutro napisze post, ale jutro mija i dalej nic się nie pojawia. Ale dzisiaj już się zmobilizowałam i jestem. Niestety, szykują się duże zmiany związane ze zmianą miejsca zamieszkania, a nasz syn już drugi raz w ciągu miesiąca ma katar. Zmienna pogoda nie sprzyja, a do tego witamy górną trójkę. Aleksandrowi brakuje już tylko siedmiu zębów i będzie komplet. 
Dobrze, ale w sumie nie o tym dziś mowa. Post poświęcony będzie kosmetykowi marki, która w Polsce jest bardzo znana. Jedni ją lubią, drudzy wręcz odwrotnie. Ja to mam mieszane uczucia. Niektóre kosmetyki świetnie mi się sprawdzają a inne potrafią tylko namieszać. Ale dziś będzie o tym jednym z lepszych. Ciekawi? 

Tonizująco -uzupełniający preparat do demakijażu i oczyszczania skóry. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość.  substancje czynne głęboko oczyszczające ekstrakt z liści Manuka o działaniu antybakteryjnym ściągająco-łagodzący glukonian cynku złuszczający kwas migdałowy  nawilżający kwas laktobionowy łagodząca prowitamina B5.

Cena: 8,59 zł/ 200 ml
Dostępność: Sklepy Ziaja, Rossmann





Już jakiś czas temu seria Liście Manuka była bardzo popularna. Linia ta zawiera kilka kosmetyków do pielęgnacji skóry. Głównie przeznaczona jest dla cery problematycznej, czyli takiej jak moja. Skład kosmetyku zapowiada się bardzo obiecująco. Są tu składniki, które powinny radzić sobie z cerą mieszaną, skłonną do przetłuszczania jak i do powstawania zmian trądzikowych. Mowa tu o cynku jak i o kwasie migdałowym. Ja tego produktu używam głównie jako toniku, do wyrównania pH skóry. Szczerze, to nie lubię akurat w tego typu kosmetykach "psikanego" dozownika. Jest on mało praktyczny. Prościej jest odkręcić i wylać kosmetyk na wacik. Pojemność jest dość spora, a cena korzystna. Kosmetyki marki Ziaja maja to do siebie, że są tanie i na każdą kieszeń. Działanie też niczego sobie. Kosmetyk robi to co ma robić, choć obietnice producenta trzeba brać nieco z dystansem. Ale już tak jest, że zazwyczaj producenci obiecują cuda wianki, a nie do końca się to sprawdza. Tutaj z działania jestem zadowolona. Skóra jest odświeżona, czysta. I tego właśnie oczekuje.

Dajcie znać, jakie macie doświadczenia z kosmetykami marki Ziaja! Jestem bardzo ciekawa. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger