Manicure z Victoria Vynn

Witajcie!
Ostatnio miałam bardzo intensywny czas. Tydzień po tygodniu mieliśmy przyjęcia rodzinne. Wciągnęły mnie przygotowania do chrzcin syna, trzeba było też przygotować się do wesela znajomych. Właśnie manicure, który dzisiaj zobaczycie powstał na potrzeby tej drugiej okazji. Do siwej sukienki wybrałam połączenie pastelowego fioletu z siwym oraz cyrkonie. Wyszło, moim skromnym zdaniem, bardzo efektownie. Ostatnio skusiłam się na kilka nowości marki Victoria Vynn. Moja kolekcja powiększyła się o trzy piękne, letnie i żywe kolory. Z aplikacją większych problemów nie ma, ale trzeba mieć nieco wprawy. Lakiery tej marki idealnie się u mnie sprawdzają. Kolory są intensywne, nasycone, dobrze na pigmentowane. Cena nie jest wygórowana. Jak najbardziej zachęcam Was do przejrzenia oferty marki Victoria Vynn. Może i Wam wpadnie coś w oko.






Jak oceniacie takie połączenie kolorystyczne?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger