Longstay Liquid Matte Lipstick- Golden Rose

Witajcie!
Marka Golden Rose nie jest mi obca, mają w swojej ofercie wiele fajnych produktów. Ale tak bardzo spodobały mi się ich nowe matowe pomadki w płynie, które pokazywała Mazgoo, że nie mogła bym przejść obojętnie. I taki też prezent zrobiła mi właśnie Mazgoo, mam swoją pomadkę! Jak się u mnie sprawdza?

Matowa pomadka do ust w płynie

Pomadka w płynie gwarantuje perfekcyjne, pełne pokrycie ust matowym kolorem przez wiele godzin, bez uczucia przesuszenia i lepkości.  Lekka formuła wzbogacona w witaminę E i olej z awokado sprawia, że usta stają się niezwykle nawilżone i gładkie.  Elastyczny aplikator i kremowa konsystencja zapewniają wygodne rozprowadzanie produktu.  Po aplikacji należy odczekać chwilę, aby uniknąć rozmazania.  Produkt łatwo można zmyć przy pomocy dwufazowego płynu do demakijażu.

Cena: 19,90 zł
Dostępność: min. Sklep Golden Rose








Uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam! :) To chyba najgenialniejsza pomadka jaką kiedykolwiek miałam. Fajne, ładnie wyglądające opakowanie, wygodne w użyciu. Aplikator w postaci gąbeczki, precyzyjny. Pomadka zapewnia idealne krycie. Konsystencja kremowa, pozwala na szybkie pomalowanie ust. Pomadka zastyga bardzo szybko i jest nie do ruszenia. Można spokojnie pić, jeść a ona ciągle będzie na ustach. Najszybciej zmywa się micelem. Kolor- truskawkowy, koralowy, coś w tym stylu, intensywny. Pomadka ma idealne, matowe wykończenie, które tak uwielbiam (kto jest ze mną dłużej, ten o tym wie). Pomadka jest na prawdę świetna, mam oczywiście chęć na więcej kolorów. Czytałam już kilka opinii na ich temat, i niestety niektóre kolory są nieco problematyczne.
Cena bardzo przystępna jak na taką jakość, więc warto testować!

Kto już skusił się na tą nowość od Golden Rose? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger