Żel Peelingujący pod prysznic Naturia- Brait Antistatic Spring Flower

Dzisiaj chcę Wam przedstawić kolejny produkt Joanny oraz coś co przyda się każdej pani domu :)
Zapraszam do poczytania :)

Joanna Naturia Body- Peelingujący żel pod prysznic

Żel peelingujący pod prysznic o świeżym, owocowym zapachu. Pozwala odprężyć i oczyścić ciało. Specjalnie opracowana receptura zawiera drobinki złuszczające martwy naskórek. Kosmetyk nie zawiera parabenów.
Żel peelingujący dostępny w wariantach: algi morskie, limonka, imbir, zielona herbata i arbuz.

Cena: 7zł / 300ml






Produkt mamy zamknięty w plastikowej butelce, nie ma problemu z jej otwarciem pod prysznicem. Zapach limonki- hmm troszkę za bardzo chemiczny, ale słodki, mi przypadł do gustu. Konsystencja bardzo fajna, nie spływa z ręki, jest wydajny. Małe drobinki bardzo fajnie myją, oczyszczają skórę. Żel nie wysusza skóry i jej nie podrażnia. Ma bardzo dobry skład. Mi osobiście przypadł do gustu ten kosmetyk, chętnie wypróbuję zapach arbuza :)

Używałyście już może tego kosmetyku? 



Brait Antistatic Spring Flower

Nowy Brait Antistatic Spring Flower to propozycja spray’u do mebli wzbogaconego o szereg czynników antystatycznych, dzięki czemu odkurzanie powierzchni jest łatwiejsze i bardziej skuteczne.

Brait Antistatic to preparat przeznaczony do wszystkich rodzajów mebli, którego zadaniem jest nie tylko czyszczenie powierzchni i ich pielęgnacja, ale także – działanie przeciw kurzowi. Specjalna receptura, oparta na formule „Protect System+”, tworzy powłokę antystatyczną, która zabezpiecza meble i zapobiega ponownemu osadzaniu się pyłów na czyszczonych powierzchniach. Ważne jest to, że podczas sprzątania cały kurz pozostaje na ściereczce – nie dostaje się do powietrza i nie rozprasza po mieszkaniu w czasie sprzątania. Dlatego z Brait Antistatic Spring Flower można cieszyć się efektem mebli bez kurzu na zdecydowanie dłuższy czas.

Obok czynników antystatycznych, nowy spray Brait został wzbogacony także o sześć składników aktywno-pielęgnacyjnych, dzięki czemu skutecznie czyści meble oraz chroni je przez zarysowaniami, plamami czy zaciekami, dając jednocześnie przyjemny kwiatowy zapach. Sprzątanie ułatwia także kremowa konsystencja spray’u oraz wygodny w użyciu rozpylacz.

Brait Antistatic Spring Flower dostaniemy w dobrych sklepach oraz drogeriach. Dostępny jest w opakowaniu o pojemności 350 ml za cenę około 7,99 zł





W pokoju mam niestety ciemne meble i kurz jest na nich bardzo widoczny. Nowy Brait bardzo fajnie radzi sobie z ich czyszczeniem. Kurz zostaje całkowicie starty, nie zostają żadne smugi ani zacieki. A ponad to preparat pozostawia bardzo miłą woń kwiatową. Starcza nam na bardzo długo a dostaniemy go za niską cenę. Osobiście jestem zadowolona z produktów tej marki


Dzisiaj przywiózł mi kurier zamówione koraliki. Od tak wymyśliłam sobie, że zrobię kilka bransoletek :) Wyszło mi ich dziewięć, a do każdej jeszcze do kompletu kolczyki wkręty (pokażę innym razem ;p) jeśli uda mi się je sprzedać to może zamówię sobie jeszcze koraliki, bardzo przyjemne zajęcie :p



19 komentarzy:

  1. Ja miałam wariant arbuzowy tego żelu i bardzo go polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne bransoletki, lubię te małe peelingi joanny tego żelu peelingującego jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na arbuzowy bym się pokusiła :)
    Te Twoje bransoletki są genialne ;)
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mialam arbuzowa wersje Joanny i niestety nie polubilysmy sie :( do tego zapach w ogole nie przypominajacy arbuza, chemiczny, porazka :(

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam jeszcze tego żeli z joanny. używałam tego w malutkich opakowaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo chętnie przetestuję kiedyś ten żel z Joanny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Panterka i czarno srebrna bardzo ładne!;) ale ja niestety narazie cierpię na nadmiar biżuterii:x Krupówki robią swoje:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna cena tego żelu z Joanny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Żel z Joanny z chęcią bym wypróbowała, fajne bransoletki , też kiedyś robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne bransoletki!:)
    Ciekawi mnie zapach tego żelu!

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam tę serię żeli Joanny, szczególnie zapach zielonej herbaty przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. tym peelingiem mnie zaciekawiłaś :)

    śliczne bransoletki

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne są te bransoletki, ja nie mam takich zdolności niestety :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Clau ta żółta bransoletka jest piękna !!!!! :)
    Używałam Brait i byłam z niego zadowolona ale po zmianie mebli kupuję piankę Sidolux i czyści ona meble na połysk ;]

    OdpowiedzUsuń
  15. Obecnie również używam z tej serii żelu peelingującego tylko o zapachu arbuza i jestem z niego zadowolona:0
    Śliczne bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger