Paletka G'Day Sydney od Essence Cosmetics

Witajcie!
Dzisiaj chce Wam pokazać szybki makijaż moją najnowszą paletą. Paletki, bo aż dwie, dostałyśmy na spotkaniu w Lubartowie od marki Essence. Ta, którą dzisiaj Wam pokażę całkiem skradła moje serce. Kolory trafione w punkt. Zapraszam dalej! 

Palety cieni do powiek z pewnością zaspokoją Twoje marzenia o dalekich podróżach i uwiodą Cię swoimi kolorami, mocno nasyconymi pigmentem. Inspirowane lansującymi najnowsze trendy światowymi stolicami mody, pudrowe cienie do powiek odzwierciedlają styl życia ich mieszkańców. Salut Paris ma aksamitne konsystencje i różane odcienie, G’DAY SYDNEY z efektami metalicznymi odzwierciedla tonacje Ziemi, a Hello New York prezentuje gamę odcieni od szarego do wrzosowego w częściowo opalizujących formułach.

Cena: ok 30 zł

Witamy w rodzinie! Do znanej już w standardowej ofercie maskary „I need a miracle! dołącza teraz jej młodsza, ale równie zdolna siostra - maskara „WHAT THE FAKE!”. Pokrywa wszystkie rzęsy już dwoma muśnięciami ergonomicznej szczoteczki w kształcie migdała. Specjalne nylonowe włoski zapewniają rzęsom zapierającą dech w piersiach długość i imponującą objętość.

Cena: ok 16 zł/ 16 ml










W palecie przeważają kolory, które lubię najbardziej. Matowe, w odcieniach ciepłych, beżowych, jasnych. Taki też jest mój makijaż. Uniwersalny, nadaje się na co dzień jak i na wyjście. Ja akurat cienia i maluję się bardzo rzadko. Tą paletką dobrze się pracuje. Cienie są fajnie napigmentowane. Zrobiłam próbę kolorów na szybko, nałożone tylko na skórę bez żadnej bazy. Na oku oczywiście z bazą od Essence. Jest to nowość z serii You Better Work. U nas niestety na próżno jej szukać. Na rzęsach też nowość firmy. Tusz ma wąska szczoteczkę, ale całkiem dobrze nakłada się nią produkt. Rzęsy są wydłużone, podkreślone, kruczoczarne. Tusz nie obsypuje się w ciągu dnia. Całe trio sprawdza mi się całkiem dobrze. Paletka to obecnie numer jeden. Marka Essence zaskakuje mnie bardzo pozytywnie swoimi produktami. 

Jak Wam się podoba makijaż w takich kolorach? Kupujecie produkty marki Essence? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger