Nudziakowe ombre- Laqell

Witajcie!
Dawno nie było tutaj żadnego słusznego manicure. Więc dzisiaj się to zmieni. Nudziakowe paznokcie chodziły za mną już jakiś czas. Aż w końcu wczoraj miałam chwilę żeby zrealizować swój plan. Postawiłam na dwa stonowane kolory od Laqell. Lakiery tej marki możecie czasami spotkać w sklepach Biedronka. Kosztują ok 10 zł. Jak na taką cenę trwałość i krycie są bardzo dobre. Tutaj dwie warstwy kryją idealnie. Nic się nie kurczy, nie ucieka od brzegu. Mam też bazę i top tej firmy. Kolory są ładne i nasycone. Idealnie wpisują się w aurę za oknem. Ogólnie lakierami marki LaQell dobrze mi się pracuje. Utrzymują się u mnie bez szwanku do kolejnego manicure. A robię nowe paznokcie średnio co 2-3 tygodnie. Cena jak najbardziej zachęca do zakupu kolejnych kolorów. Całości manicure dopełniają tutaj cyrkonie. Ja osobiście przyklejam je na bazę, trzymają się wtedy najlepiej. Polecam!

Kolor Stone Grey
Kolor Pearl Nude




Co myślicie o takim manicure? Jakie kolory obecnie macie na paznokciach? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger