#ZLS po raz trzeci w Lubartowie! Fotorelacja, upominki


Hej!
Prawie tydzień temu miałam okazję uczestniczyć w trzeciej edycji spotkania w Lubartowie! Tak, to już trzecie spotkanie. A pamiętam jak byłam na pierwszym. Jak ten czas ucieka... Co by jesień nie była szara i ponura fajnie wybrać się na takie spotkanie. Dzień był przepełniony wrażeniami, rozmowami, śmiechem. Do tego pyszne jedzenie i sympatyczna atmosfera w lokalu W Bramie. No czego chcieć więcej? Spotkałyśmy się głównie po to by się zobaczyć, porozmawiać. Na co dzień mamy swoje obowiązki, prace, mieszkamy też w różnych miastach. Ciężko jest zebrać się i spotkać na kawę czy coś mocniejszego. Tym bardziej super, że trafiła się okazja. Z wieloma dziewczynami znam się ponad 6 lat. Ale poznałam też nowe twarze. Szczególnie ujęła mnie Gabriela. Mega pozytywna osoba! Pozdrawiam! 
Spotkaniu zorganizowanemu przez Olę i Sylwie przyświecał też zacny cel. Mianowicie licytacja fanów od sponsorów na rzecz Łukasza. Chłopak pochodzi z Krasnegostawu, uleg wypadkowi. Są mu potrzebne pieniądze na rehabilitację i leczenie. Więcej o Łukaszu oraz link do zrzutki znajdziecie tutaj. Łącznie udało się zebrać prawie 1300 zł. To dobry wynik! Sama wylicytowałam zestaw od Indigo Lublin, Kolastyny i Kej. Było też sporo upominków od sponsorów. Oczywiście za wszystkie bardzo dziękuję! Dziękuję też organizatorkom za zaproszenie i mam nadzieję, że zobaczymy się też za rok na kolejnej edycji spotkania. Tym czasem zostawiam Was z foto relacją. Zdjęcia zrobiła Magdalena, wyszło jej to świetnie! I jeśli macie okazję wybierajcie się na tego typu spotkania. Na prawdę warto! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger