Nowości od Nails Company

Witajcie! 
Jakiś czas temu dotarła do mnie paczka od marki Nails Company. Firma posiada bogatą ofertę kosmetyków z linii spa ale i lakierów hybrydowych i nie tylko. Markę znam już od jakiegoś czasu. Tym bardziej przystąpiłam do testowania nowości. 



Nawilżający balsam do ciała przeznaczony jest do codziennego stosowania. Dzięki dopracowanej recepturze, kosmetyk doskonale rozprowadza się na skórze i szybko się wchłania, a użyte składniki aktywne wpływają na poprawę wyglądu skóry. Zapach balsamu inspirowany Paco Rabane Lady 1 Million.

Cena: 34 zł/ 300 ml
Dostępność: Sklep online



Twoja królowa to chyba najlepsza nazwa lakieru hybrydowego z całej kolekcji Dolls Team! Kupując nasze lakiery stacjonarnie, na targach czy wybierając ten kolor u kosmetyczki mamy czuć się najlepsze! Przecież każda z nas ma na głowie niewidzialną koronę (chyba, że masz taką prawdziwą – tym lepiej!).

Cena: 29,90 zł/ 6 ml
Dostępność: Sklep online

Lakier hybrydowy MIMI z kolekcji Success Time to niezwykły odcień… no właśnie czego? Czerwieni? Borda? Ciemnego różu? Sprawdź sama!  Ten kolor z kolekcji Success Time posiada wyjątkową formułę, dzięki czemu bardzo łatwo się go rozprowadza na płytce paznokcia, nie pozostawiając smug! Nowa formuła to również perfekcyjne krycie po 1 warstwie! Tak, dobrze widzisz – po JEDNEJ WARSTWIE!


Cena: 29,90 zł/ 6ml

Dostępność: Sklep online 


Oliwka perfumowana Rebellion dostępna jest w 3 pojemnościach – 5ml, 15ml oraz 30 ml.  Oliwka Rebellion od Nails Company przywróci blask Twoim paznokciom!  Wyjątkowa formuła na bazie naturalnych olejów słonecznikowego, jojoba i witaminy E. Stymuluje wzrost zdrowych i mocnych paznokci.


Cena: 9,99 zł/ 5 ml

Dostępność: Sklep online





Jako wielka fanka lakierów hybrydowych wybrałam dwa piękne nowe kolory. Jeden to neonowy róż a drugi ciężki do określenia, jak dla mnie połączenie czerwieni i bordo. Oba genialnie wyglądają na paznokciach! Co możecie zobaczyć powyżej. Kolorem Mimi pracuje się bajecznie. Krycie można uzyskać już przy pierwszej warstwie. Za to kolor Your Queen jest bardziej wymagający ale nada się idealnie do letnich stylizacji. Świetnie wygląda zarówno w połysku jak i w macie. Lakiery maja dobra konsystencje, nie spływają na skórki. Z oliwkami do skórek marki Nails Company miałam już styczność. Robią na mnie dobre wrażenie. Dlatego zdecydowałam się na kolejny egzemplarz. Oliwka jest produkowana na bazie naturalnych olejów. Przy regularnym stosowaniu wzmacnia płytkę paznokcia, nawilża skórki. No i nie muszę mówić, że pięknie pachnie! I na koniec balsam do ciała, który również dobrze się u mnie sprawdza. Bardzo lubię opakowania, z pompką, jeśli chodzi i tego typu kosmetyki. Ułatwia to użytkowanie. Balsam ma lekką konsystencje. Dobrze się wchłania, a jak pachnie! Zapach jest intensywny ale nie nachalny i męczący. Odpowiednio nawilża skórę. 
Jestem zadowolona ze wszystkich kosmetyków, jakie wybrałam sobie do testów. Jeśli będziecie mieli okazję, koniecznie zwróćcie uwagę na produkty firmy Nails Company. 

Dajcie znać, czy kosmetyki są Wam znane? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger