Blending Sponge- Clavier

Witajcie! 
Odkąd używam gąbek do makijażu, przetestowałam już kilka różnych firm. Do prawdy nie wiem jak kiedyś mogłam nakładać podkład palcami. Gąbka daje genialny i naturalny efekt na twarzy. Jak dotąd świetnie sprawdzała się u mnie ta marki Ebeline. Na spotkaniu Secrets Meeting poznałam gąbkę marki Clavier. Przetestowałam i śmiało mogę Wam napisać co myślę. 

Innowacyjna gąbka do makijażu, idealna do aplikacji bazy pod podkład, podkładu, pudru, różu w kremie i każdego innego produktu do makijażu. Doceniona i stosowana przez grono światowych wizażystów. Umożliwia stworzenie nieskazitelnego makijażu bez smug, przy minimalnej stracie produktu. Jest wykonana z materiału o specjalnej strukturze. Szeroka podstawa pozwala kilkoma ruchami wykonać makijaż twarzy, wąska końcówka dociera w miejsca potrzebujące precyzyjnej aplikacji czy większego krycia. To produkt idealny dla każdej kobiety, dla początkujących oraz profesjonalnych artystów makijażu. Wymiary gąbki to 4 cm x 6 cm.

Cena: 8,99 zł
Dostępność: Sklep online



Gąbka marki Clavier jest dość sporych rozmiarów, już po.namoczeniu. Na pewno jest większa od tej marki Ebeline. Cena jest jest niska. Wykonana jest ze sprężystego materiału. Jest nieco twardsza, ale przez to wchłania dużo mniej produktu. Idealnie udaje się ją domyć za pomocą niezastąpionego olejku z Isany. Używam jej tylko do nakładania podkładu. Radzi sobie na prawdę dobrze! Szybko i sprawnie można nałożyć nią podkład. Nie robi smug, plam. Fajnie rozprowadza produkt, skóra wygląda naturalnie. Mam nadzieję, że posłuży mu kilka miesięcy. Ale droga nie jest, więc chętnie kupię ponownie.

Marka Clavier wcześniej była mi nie znana. Słyną z bardzo dobrych jakościowo sztucznych rzęs i kępek. 
Dajcie znać czy znacie produkty tej marki? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger