Jesienny must have!

Witajcie! 
Jesień zbliża się nieubłaganie. Czuć to już w powietrzu i na paznokciach! Ostatnio, ciekawa lakierów, zamówiłam mało oczywisty nowy kolor marki Silcare. Lakier hybrydowy pochodzi z nowej kolekcji lakierów Flexy. Kolor jest na prawdę mało oczywisty i trudny do określenia, jednak bardzo kojarzy mi się z jesienią. Czemu? Nie mam pojęcia! 

Niewinne, namiętne, pełne czułości, pierwsze, niespodziewane, na dzień dobry, na dobranoc, do utraty tchu… Uwielbiamy je wszystkie. Pocałunki są czymś, co dodaje życiu kolorów. Tak jak nasza nowa kolekcja hybryd Flexy! Flexy Hybrid Gel Kiss to 20 odcieni współgrających  z kobiecą naturą. Połączenie czarującego manicure i gotowych do pocałunku ust – to przecież Ty.

Cena: 9,99 zł/ 4,5 g
Dostępność: Sklep online




+

Byłam bardzo ciekawa jak lakier wypadnie na tle innych marek. Kiedyś, na początku paznokciowej przygody, używałam lakierów marki Silcare. Jednak szybko zakończyłam tą znajomość. Tutaj jestem mile zaskoczona. Lakier o numerze 89 ma fajną konsystencje i bardzo dobre krycie. Pędzelkiem bardzo wygodnie się pracuje. Pojemność jest mała, bo tylko 4,5 g, ale dla mnie to wystarczająco. Spokojnie będę w stanie zdenkować buteleczkę nim data ważności się skończy. Kosztują nie wiele, ale uwaga- ceny są bardzo zróżnicowane. Na allegro dostaniecie za ok 5 zł, a na stronie producenta już ok 10 zł. A różnicy nie ma żadnej. Więc po co przepłacać? Spróbowałam i jak najbardziej polecam! Mam jeszcze jeden kolor w kolejce do przetestowania i bazę keratynową.

Znacie już lakiery hybrydowe marki Silcare z serii Flexy? Jakie kolory dominują u Was jesienią? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger