Owocowy manicure- Semilac

Witajcie!
Pogoda w końcu zaczęła dopisywać. Czas też na zmianę kolorów na bardziej soczyste i intensywne. Od jakiegoś czasu popularne są też owocowe zdobienia. Sama zdecydowałam się na zrobienie kiwi. Korzystałam z kolorów marki Semilac, dominują tu popularny Banana i mój ostatni ulubieniec Fresh Pistachio. Kolory pastelowe uwielbiam w okresie wiosenno-letnim. Pistacja jest idealna, bardzo polubiłam ten kolor i dzięki kochanej Mazgoo mam go w swej kolekcji! Z pewnością będzie hitem tego lata u mnie. Lakiery marki Semilac dobrze się u mnie sprawdzają, choć z jasnymi kolorami trzeba umieć pracować. Co do trwałości nie mam zarzutów. W domu wykonuje wszystkie prace, teraz doszła mi jeszcze rola mamy więc pracy jeszcze więcej. Cena też nie jest wygórowana jeśli chodzi o jakość. Poniżej mój ostatni manicure.







Jaki kolor króluje u Was wiosną?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger