Mój pierwszy raz z henną- Delia Cosmetics

Witajcie!
Wiem, długo mnie tu nie było. Ale (nie)stety synio przyszedł na świat szybciej niż było to planowane. Już od miesiąca jest z nami. Pomimo, że jest grzeczny i w domu spokojnie mogę wszystko zrobić, to jednak brakowało mi sił i motywacji by pisać nowe posty. Jednak dzisiaj wracam do Was nowością od Delia. Możliwe, że Wy ten produkt bardzo dobrze znacie- dla mnie jest to absolutne odkrycie. Nigdy wcześniej nie miałam styczności z henną a tym bardziej żelową.

Żelowa henna do brwi i rzęs

Henna do brwi i rzęs – żelowa – nowoczesny wymiar bezpiecznej koloryzacji brwi i rzęs. Żelowa konsystencja i specjalny aplikator umożliwiają precyzyjne nakładanie preparatu. Kolor polecany dla kobiet o włosach brązowych i ciemny blond. Dlaczego henna do brwi i rzęs Delia Cosmetics, jest niezastąpiona w Twojej kosmetyczce? wygodny sposób na koloryzację brwi i rzęs w zaciszu domowym; metoda idealna dla Pań w każdym wieku; zastępuje codzienne używanie konturówki do brwi; łatwy i ekonomiczny zabieg do samodzielnego wykonania; nadaje brwiom wymarzony kształt i podkreśla oprawę oczu; możesz mieć piękne brwi i rzęsy kiedy tylko zechcesz; jest bezpieczna w stosowaniu, przebadana dermatologicznie. Nowoczesny wymiar koloryzacji brwi – jak z salonu! Profesjonalna jakość żelu koloryzującego. Nowoczesna formuła aktywatora. Idealnie gładki oraz intensywnie koloryzujący preparat. Efekt już po 5 min od nałożenia. Wydajność – do 15 aplikacji. Miseczka i wygodny aplikator ze szczoteczką.

Cena: 10 zł/ 15 ml
Dostępność: Sklep online, Rossmann









Nie wiem dlaczego, ale do tej pory przechodziłam obojętnie obok henny, Nie kusiło mnie wypróbowanie jej a może i trochę przerażało. Ale gdy nadarzyła się okazja postanowiłam przełamać się i przystąpić do testów. Dla siebie wybrałam kolor grafitowy, czarny poleciał do bratowej, a ciemny brąz powędrował do teściowej. Pudełeczko zawiera wszystko co potrzebne jest nam do wykonania zabiegu. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona, że sam proces przebiega tam szybko i bezproblemowo! Oczywiście, odrobinę się obawiałam bo hennę wykonywałam sobie sama zarówno na brwiach jak i na rzęsach. Instrukcja obsługi kosmetyku jest bardzo czytelna, zawiera wszelkie niezbędne informacje. Henna nie spływa, dobrze farbuje włoski. Efekt był bardzo zadowalający! Chętnie będę powracać do tego typu zabiegów.
Osobiście polecam i czekam na Wasze opinie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger