rysujemy kreske eyelinerem;)

dzisiaj bedzie o sztuce poslugiwania sie eyelinerem;)
sama jeszcze tego nie opanowalam do konca, wiec ten post bedzie dla mnie na pewno pomocny, mam nadzieje ze rowniez i dla was...

Malowanie kreski krok po kroku:
1. Nałóż podkład i przypudruj powieki. Puder utrwali kreskę i wypełni zagłębienia w skórze dzięki czemu łatwiej będzie narysować kreskę.
2. Na pędzelku eyelinera nie powinno być zbyt wiele tuszu więc wytrzyj jego nadmiar o opakowanie.
3. Łokieć prawej ręki (lub lewej jeśli jesteś leworęczna) oprzyj o blat stołu tak aby ręka była stabilna.
4. Palcami drugiej ręki naciągnij lekko powiekę.
5. Jeśli boisz się od razu rysować całą kreskę zaznacz wzdłuż lini rzęs malutkie punkciki a następnie połącz je jednym ruchem rysując bardzo cienką linię.
6. Teraz możesz dopracować kreskę, np. pogrubiając ją od środka ku zewnętrznemu kącikowi i/lub wywijając jej koniec w kierunku skroni na kształt skrzydełka jaskółki.
7. Przy tego typu makijażu dość ważne jest mocne wytuszowanie rzęs

 Rodzaje kresek a kształty oczu
Małe oczy - unikaj czarnych i ciemnych linerów a także obrysowywania całego oka; w tym przypadku wystarczy wywinięta kreska na górnej powiece namalowana jasnym tuszem.
Duże oczy - właściwie nie ma żadnych ograniczeń, możesz używać czarnego tuszu a nawet obrysowywać całe oko.
Wypukłe oczy - kreska musi być poprowadzona jedynie na górnej powiece i powinna być cienka; na środku musi stykać się z linią rzęs, przy kącikach zaś może się lekko unosić; można pogrubiać tylko przy zewnętrznym kąciku.
Oczy migdałowate - na tego typu oczach najlepiej wygląda kreska w stylu lat 60. Czyli w kształcie jaskółki










jestescie fankami kresek czy raczej nie? 

ja lubie, oko wyglada wtedy na wieksze i bardziej sexy;)

umilam Wam niedziele i zapodaje moja ulubiona piosenke;)


zglaszajcie sie do moich rozdan! bardzo fajne nagrody;]

17 komentarzy:

  1. jest piękna *.*
    ale nie umiem jej robić

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się ostatnio nauczyłam robić kreski, ale nie takie grube jaskółki, bo u mnie najlepiej wyglądają proste :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam opadajace powieki i kaciki oczu wiec ogólnie masakra narysowac kreske z jaskołka

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie robiłam takich kresek jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie kreska wygląda świetnie, ale na oczach, które mają standardowy kształt. Dla opadających powieki narysować jaskółkę to wyczyn, bo i tak będzie pochować się pod poduszeczką. Mnie osobiście denerwuje trend, że do każdego makijażu ma być gruba, czarna krecha z jaskółką mimo, że na oczach jest przepięknie cieniowanie cieniami, które zostaje zasłonięte kreską. Kreska tak, ale z umiarem...

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię bardzo kreski;) Ale nie zawsze maluję... Czasem chcę, by makijaż był delikatny, więc nakładam tylko cień, nie podkreślając go jeszcze dodatkowo kreską;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety nie umiem posługiwać się eyelinerem :(
    Ps. Piosenka fajna:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham kreski :D ale ze względu na wadę wzroku w lewym oku zawsze prawe ma "gorszą" kreske ;d ale dzielnie trenuje robienie jej na "slepaka" :D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja rzadko maluję kreski ale ten post jest bardzo pomocny ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem wielką fanką kresek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ech, kreski są świetne ;)
    ja w miarę umiem je robić, ale strasznie mi się marszczy oko i ta kredka jest niefajna :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam kreski, ale do mnie raczej pasują takie delikatne i tego się trzymam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. kreska - mój dramat... próbuję, ale nic mi nie wychodzi :(
    a ja tak bym chciała... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham kreski....:D szkoda, że często wychodza mi inaczej. :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Ok a poradzisz jak mam namalowac kreske jesli nie widze na prawe oko bo mam wade wzroku? (Nie nosze soczewek) błagam pomóz!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mysle, ze nie da sie nic z tym zrobic. Jedyna opcja to poprosic kogos o pomoc lub zaopatrzenie sie w soczewki :/

      Usuń

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger