Dancing Dandelions Goose Creek Candle- Pachnąca Wanna

Dzisiaj odbiegniemy od tematu wszech obecnych kosmetyków a skupimy się na pewnym wosku. Firma Goose Creek Candle była mi zupełnie nieznana. Ale dzięki Pachnącej Wannie mam okazję rozkoszować się zapachem jednego z wosków właśnie tej firmy. Ciekawi? To zapraszam :)

Dancing Dandelions Goose Creek Candle

NUTY ZAPACHOWE:
NUTY GŁOWY: Cytryna Meyer, Jabłka, Liście Fiołka
NUTY SERCA: Konwalie, Róże
BAZA: Wanilia, Drewno Brzozowe, Piżmo
Delikatny i kobiecy zapach, łączący aromaty cytryn i jabłek z liśćmi fiołków, różą i konwalią. Dopełnieniem całości jest wanilia, drewno brzozy i piżmo. Piękna impresja na temat spaceru wśród łąk pełnych dmuchawców.

Cena: 22 zł/ 59 g
Dostępność: Pachnąca Wanna







Woski firmy Goosee Creek są zapakowane w łatwe do przechowywania plastikowe pojemniczki. Nie musimy się martwić, że coś się pokruszy, wysypie. Jest to na prawdę bardzo wygodne, każdy wosk leży osobno w swoim opakowaniu. Co więcej, bryłka jest podzielona na 6 kostek. Z łatwością ułamiemy czy wytniemy kawałek wosku. Jest on bardzo miękki. Ja osobiście mam specjalny nożyk, którym kroje sobie woski.
Ale przejdźmy do zapachu. Mi osobiście dmuchańce kojarzą się z ciepłym, słonecznym latem. Pełno ich na łąkach, dzieci bardzo chętnie je zrywają i zdmuchują. Zapach tego wosku w mig otula pomieszczenie. Osobiście nie jestem w stanie wyodrębnić wszystkich nut zawartych w wosku. Z pewnością wyróżnia się aromat słodyczy wanilii i delikatny zapach kwiatów. Woń jest niezwykle przyjemna dla nosa. Choć cena może wydawać się wysoka, to taki wosk wystarczy nam na bardzo długo.
Bardzo się cieszę, że mogłam poznać nową firmę, która produkuje świetne woski zapachowe :)

A Wy macie już za sobą pierwszy raz z Goose Creek Candle? :) 

27 komentarzy:

  1. Jego aromat z pewnością przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a jak pięknie wygląda - ten kolor nieziemski :)!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Te wygodne opakowanie zachęca do kupna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam nigdy tych wosków, ale ostatnio często czytam o nich pozytywne recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No proszę, tej firmy jeszcze nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie poznałam jeszcze tej marki na żywo, ale z Twojego opisu zapach wydaje się być całkiem kuszący :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz widzę ten produkt na oczy

    _______________
    Perfect look
    blog.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak fajnie podzielone na porcje! to jest świetny ruch ze strony producenta ;) Sam zapach musi być fantastyczny, jednak ja się nie spotkałam jeszcze z tymi woskami w sprzedaży

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to bardzo ułatwia użytkowanie czy przechowywanie :)

      Usuń
  9. Podobnie są pakowane woski z Party Lite w takim krążku:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem bardzo ciekawa tych wosków ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój pierwszy raz dopiero przede mną ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam jeden ich wosk, ciekawa jestem tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz czytam o tych woskach.
    Wyglądają ciekawie. :)

    Pozdrawiam,
    Birginsen

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, że jest tak podzielony na porcje ;) zapach myślę, że by mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tyle czytałam o tych woskach, a jeszcze ich nie kupiłam xd

    Do smażenia jeszcze nie używałam :). Aktualnie olejowuje swoje stopy :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze ich nie miałam. Ale bardzo zachęcają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajnie, że są podzielone na kosteczki :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe, czy bym polubiła ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę w końcu swój wosk przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mogłaby to być całkiem ciekawa kombinacja zapachów :]

    OdpowiedzUsuń
  21. nie miałam jeszcze nic od nich i od Ciebie pierwszy raz o nich słyszę :P

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger