Art Make Up Smooth&Cover Hean

Dzisiaj na blogu przedstawię Wam nowość od Hean.

Art Make Up Smooth&Cover Hean

DŁUGOTRWAŁA LEKKA formuła zawiera:
Kwas hialuronowy - zapobieganie nadmiernemu wysuszeniu skóry.
Wyciąg z pszenicy – odżywienie i regeneracja skóry o słabej kondycji.
Oliwa z oliwek i wosk pszczeli – wygładzanie i uelastycznienie naskórka
Zmikronizowane pigmenty w otoczkach- gwarancja równomiernej aplikacji bez smug.
Filtry UV.
Stopień krycia: WYSOKI
Stopień matowienia: OPTYMALNY

Do cery: mieszanej, normalnej, suchej

Właściwości:
Jedwabiste wykończenie, wygładzenie
Maskowanie niedoskonałości
Poprawa i odświeżenie kolorytu
Intensywne nawilżenie i pielęgnacja
Korekta SOFT FOCUS: zmiękczanie rys twarzy, optyczna redukcja linii zmarszczek mimicznych i porów skórnych

Cena: 19,99 zł/ 30 ml
Dostępność: Sklep Hean






O podkładach dawno nie pisałam na blogu. Czas to nadrobić. Marka Hean właśnie wypuściła do sprzedaży swoją nowość. Podkłady dostępne są w dwóch wersjach: kryjący wygładzający i kryjący równoważący. Ja posiadam pierwszą wersję. Opakowanie dość standardowe, miękka plastikowa tubka. Bez problemu wyciśniemy odpowiednia ilość kosmetyku. Posiadam najjaśniejszy kolor z gamy 5 kolorów. Jest on jak na razie idealny do mojej cery, zimą może okazać się odrobinę za jasny.
Podkład dobrze się rozprowadza, nie pozostawia smug. Maskuje większość niedoskonałości, nadaje cerze zdrowy, wypoczęty wygląda. Ma właściwości matujące, ale delikatne, warto nałożyć jeszcze puder w celu utrwalenia. Podkład nie wysusza skóry przy regularnym stosowaniu, Duży plus za filtr UV. Cena jest na prawdę przyzwoita. Podkład oceniam wysoko, moja skóra jest wymagająca w tym temacie.

Stosujecie podkłady marki Hean? Polecacie jakiś dobry? :)

Zapraszam na stronę na Facebooku marki Hean, będziecie na bieżąco z nowościami!

28 komentarzy:

  1. właśnie sobie uświadomiłam że od lipca użyłam podkładu może 2 razy! Jakoś odzwyczaiłam się od makijażu :O

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam kosmetyków z tej firmy :). Obecnie używam podkład z AA rozświetlający. Jestem nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obawiam się, że dla mojej bardzo jasnej karnacji ten odcień może być niestety nadal za ciemny. Tak jak byCarol polecam podkłady AA, u mnie świetnie się sprawdza wersja satynowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam kosmetyków z tej firmy. O podkładach nie wspomnę, bardzo rzadko używam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. JEstem ciekaw jak wygląda na twarzy

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobór podkładu to indywidualna sprawa, nie znam podkładów Hean.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podkładu nigdy nie miałam z tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam produktów z Hean, jestem ciekawa czy znalazłabym bardzo jasny ocień podkładu.. może się skuszę jak skończy się mój podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z Hean miałam jedynie peeling do ciała. Nigdy chyba nie spotkałam się jeszcze z ich kolorówką:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podkładu z Hean jeszcze nie miałam, ale polecam ich cienie- uwielbiam♥

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja mimo przekroczenia dwudziestki nie zamienię na razie kremu z pudrem UnderTwenty :p

    OdpowiedzUsuń
  12. nie stosowalam produktow tej firmy, ale chetnie bym sie skusila :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odrobinę za jasny podkład? To rzadkość na rynku kosmetycznym :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tej firmy mam jedynie bazę pod cienie która jest nawet fajna. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam jeszcze żadnego podkładu tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  16. z Hean miałam chyba tylko lakier do paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  17. nigdy ne miałam nic z Hean. Jedyne co miałam z tej firmy to peelingi

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie stosowałam tego podkładu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam, jeśli chodzi o podkłady to używam Diora :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie stosowałam tego podkładu ani o nim nie słyszałam :)
    Z pewnością kiedyś się skuszę :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie miałam kosmetyków Hean, muszę w końcu coś przetestować:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam inny ich podkład i ma taką dziwną konsystencje podczas rozprowadzania

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger