Poduszka od Kororki, kolorowe paznokcie

Dzisiaj chciala bym Wam pokazac jaka cudna poduszke dostalam od https://www.facebook.com/pages/Kororki/134949706662739 jestem nia wprost zauroczona!;) dodala duzo uroku mojemu lozku i wprowadzila wiosenny nastroj za co bardzo dziekuje;*







Poduszka jest zdobiona technika mieszaną -aplikacja naszywana maszynowo, haft wełną. Kształt i ogólna forma inspirowana Eugleną Zieloną. Wypełnienie poduszki to antyalergiczny silikonowy puch.  Każdy produkt  jest różny od poprzedniego i uwzględnia indywidualne uwagi zamawiającego. Każdy produkt jest dla konkretnej osoby, spersonalizowany, czyli nie przeznaczony do masowego użytku

Zachecam do odwiedzania profilu https://www.facebook.com/pages/Kororki/134949706662739?id=134949706662739&sk=info i podziwiana tworczej pracy!;)

Jestem bardzo zadowolona ze swojej poduszki, wczoraj testowal ja moj chlopak i byl rownie zachwycony!;) Poduszka jest bardzo mieciutka i mial w dotyku, wykonanie jest bardzo staranne!;) Godne polecenia!

I oczywiscie pokaze Wam moje pazurki;)







i na koniec posta moj Rysiek!;)

przy okazji zapraszam na nowy konkurs na Fb
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=431075196983199&set=a.346667128757340.81661.327490954008291&type=1&relevant_count=1

11 komentarzy:

  1. podusia fajna,już widzę jak moje córki by ją tarmosiły :P
    pazurki bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Radosna ta poducha :) a pazurków zazdroszczę, bo mnie nerwową osobę dopadła mania obgryzania ;/ czekam aż minie.
    Śliczny kociak ^^ też mam rudzielca ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Paznokcie pomalowane jak zwykle tragicznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. zaczarowałaś mnie Ryśkiem:) uroczy po prostu urocza kicia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. poduszka jest swietna!
    tez teraz mam manie takiego malowania paznokci na rozniste kolory :)
    u mnie dzis o zestawie 9ciu pedzli hakuro
    buziaki
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, kolorowe pazurki *.* tylko taka mała podpowiedź: postaraj się nie malować skórek, bo mało estetycznie to wygląda:(
    Kotek uroczy:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna podusia;) Pazurki też super;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne pazurki ;)
    Ale kocisko!
    Poduszka jest po prostu extra ! Taka naprawdę ciekawa :)
    Gdybyś nie napisała,ze to jest poduszeczka to bym się nie pokumała :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Na fotce paznokcie wyglądają jakby każdy był w innym kształcie... no i te skórki zalane niefajnie wyglądają, ale mnie też się to zdarza niestety...

    Tez ci ten żelowy Top tak pęka na paznokciach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki urok moich paznokci, nie nie peka

      Usuń

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger