Bizuteria HandMade Kasi

Dzisiaj juz na razie ostatni post z serii bizuteryjnej;)
Tym razem bedzie kilka slow o bizuterii od Kasi https://www.facebook.com/pages/HandMade-Kasi/272637522868519

Kasia ma w ofercie: biżuteria koralikowa, z kamieni naturalnych, syntetyczych, filcu, makrama, sutasz, kartki okolicznościowe, zaproszenia, zawiadomienia, przedmioty ozdobne, ciekawostki ze świata handmad

 Jej bizuteria jest bardzo ciekawa, niepowtarzalna i bardzo fajnie sie ja nosi;) Aby tworzyc cos tak wspanialego trzeba miec niebywaly talent i pasje









Zapraszam na zakupy do Kasi!;)

13 komentarzy:

  1. cudeńka jak dla mnie, które poprawiają humor:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam bransoletkę bardzo podobną do tej pierwszej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletki świetne:) kolczyki nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę znowu powrócić do biżuterii bo jakoś w zimie sobie odpuściłam i nosiłam tylko małe kolczyki

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za radę, na pewno odpuszczę sobie zakupy tam ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dlaczegóżto? :)fajne rzeczy tam anwet można znaleźć

      Usuń
  6. Kolczyki są świetne :) Planuję przekłuć uszy do ślubu ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzeba być zdolnym przede wszystkim!:) Małe cudeńka:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne rzeczy, bardzo

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne rzeczy, czasami w sh mozna znalezc o wiele ladniejsze rzeczy niż w jakiś markowych sklepach. Ceny też są na każdą kieszeń :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger