Jesienne paznokcie- Semilac

 Witajcie! 

Długo mnie tu nie było. Jednak wracam. I pierwszy wpis będzie w tematyce paznokciowej. Czyli tej mi najbliższej! Jesień powoli się już kończy, wraz z grudniem pojawią się świąteczne klimaty. Postanowiłam więc pokazać Wam ostatnią w tym roku jesienną stylizację. Króluje tutaj cudny fiolet, ciemno śliwkowy kolor. Jest to dokładnie lakier hybrydowy marki Semilac o nazwie Plum. Ciemne fiolety kojarzą mi się z późną jesienią. Całość przełamała delikatnym marmurkiem w kolorze jasnego różu i odrobiną brokatu. Do tego moje ulubione cyrkonie. Uwielbiam tego typu zdobienia. Są łatwe i efektowne! Poradzi sobie z nimi każdy. Koniecznie dajcie mi znać co myślicie o tego typu jesiennej stylizacji paznokci. Czekacie już na grudzień? 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger