Brzoskwinia i błysk!- Isabelle Nails

Witajcie!
Ostatnio często pojawiają się na blogu stylizacje paznokci. Mam dużo nowości, caly czas coś się u mnie pojawia. Stąd też te wpisy na blogu. Często też zmieniam kolor paznokci, oczywiście w miarę możliwości i wolnego czasu. Z tym drugim to nie jest ostatnio łatwo. Ale dziś mam dla Was stylizacje z użyciem lakieru od Isabelle Nails. Już wczesnej pokazywałam lakiery tej firmy. 

Marka jest dla mnie stosunkowo nowa. Wcześniej, przed otrzymaniem lakierów, nie słyszałam o niej ani też nie widziałam nigdzie ich produktów. Są to lakiery przystępne cenowo. Trzymają się wcale nie gorzej niż te z Neonail czy Semilac. Firma ma bogatą gamę kolorystyczną. Każdy znajdzie coś dla siebie. Ostatnio zdecydowałam się na użycie koloru o fajnej nazwie Power Effect. Jest to taki brzoskwiniowy, przyjemny odcień. Idealnie komponuje się z opalenizną. Połączyła go z odrobiną błysku. Użyłam pyłku od Indigo. I powstało coś całkiem ciekawego.

Kolor prasowanego pudru o brzoskwiniowym odcieniu. Której z nas nie kojarzy się on z mamą? Z małym eleganckim pudełeczkiem, które zawsze było schowane w torebce? Ten kolor odnajdziesz w buteleczce lakieru 390 Powder Effeckt.  Twórz niepowtarzalne stylizacje z Isabellenails. Teraz ogranicza Cię tylko Twoja wyobraźnia!

Cena: 19,99 zł/ 6 ml
Dostępność: Sklep Isabelle Nails




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger